Condicións do servizo
1.- Titular:
SECRETARÍA XERAL DE INSTITUCIÓNS PENAIS
CIF: S 1500091 B
2.- Dirección da instalación:
Paseo Alcalde Francisco Vázquez, nº 43 A,
15002 A Coruña
3.- Actividade:
Estancia de persoas con comedor. Non se cociña.
CNAE: Non procede (segundo especifica na documentación o Administrador do Centro).
RDPH: Clase 1, Grupo 0, Sector Servizos.
4.- Tipoloxía de augas residuais:
- Vertedura composta por augas fecais sanitarias, con augas procedentes da restauración, limpeza, etc.
- Vertedura de augas pluviais.
5.- Coordenadas UTM arqueta toma mostras, FUSO 29.:
X: 548.069
E: 4.803.453
6.- Coordenadas UTM da conexión de fecais ao Saneamento Municipal. Fuso 29:
X: 548.069
E: 4.803.456
7.- Coordenadas UTM, pozo rexistro pluviais. Fuso 29:
X: 548.095
E: 4.803.499
8.- Volume auga consumida da Rede Pública Municipal:
4.847,20 m3/ano.
9.- Valores límite de emisión e parámetros a controlar:
Valor medio diario máximo | Valor instantáneo máximo | |
Aceites e graxas | 100 mg/l | 150 mg/l |
Amoníaco | 30 mg/l | 30 mg/l |
Condutividade | 5.000 mµ/cm | 5.000 mµ/cm |
DBO5 | 500 mgO2/l | 1.000 mgO2/l |
DQO | 1.000 mgO2/l | 1.500 mgO2/l |
Nitróxeno amoniacal | 30 mg N/l | 50 mg N/l |
Nitróxeno Kheldajl | 40 mg N/l | 50 mg N/l |
PH | 5,5 - 9 | 5,5 - 9 |
Sólidos en suspensión | 500 mg/l | 1.000 mg/l |
Tensioactivos aniónicos | 6 mg MBAS/l | 20 mg MBAS/l |
10.- Horario de Vertedura:
Caudal uniforme todo o ano en horario de apertura do establecemento.
11.- Prazo para adaptarse aos límites de vertedura:
Segundo a documentación achegada, xa cumpre a instalación neste momento os límites de Vertedura.
12.- Programa de control de Verteduras:
. A toma de mostras e as analíticas, hanse de efectuar por laboratorio homologado.
. Cada trimestre, efectuarase unha analítica dos elementos do apartado 9) desta Autorización.
. Cada ano enviaranse ao Concello as analíticas trimestrais e anuais efectuadas.
. Cada ano enviaranse ao Concello os documentos de xestión de de a arqueta separadora de aceites e graxas.
. Cada ano enviásense ao Concello os datos do consumo anual de auga da Rede Pública.
13.- Prazo e validez do permiso de Vertedura:
Oito anos desde a notificación da concesión da Autorización de Vertedura, salvo os condicionantes do Artigo 15.5 da citada Ordenanza Municipal.
14.- Actuacións e medidas que deben de ser postas en caso de emerxencia:
Se unha analítica das recollidas trimestralmente dá valores por encima dos límites, deberá de comunicarse, antes de 24 horas ao Concello para tomar as medidas oportunas
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible