Condicións do servizo
1.- Titular:
COLEXIO SANTA MARIA DO MAR
Avenida do Pasaxe, 69
15006 A Coruña
CIF: R 1500012 H
2.- Dirección da instalación:
A mesma.
3.- Actividade:
Centro de ensino:
CNAE: 8510/ 8520/ 8531/ 8541
RDPH: Clase 1, Grupo 0, Sector Servizos
4.- Tipoloxía de augas residuais:
- Augas fecais sanitarias + augas de cociña.
- Augas pluviais
5.- Punto de conexión á Rede de sumidoiros Municipal:
O saneamento do colexio Santa María del Mar, conéctase á Rede Municipal, a través dun bombeo. A impulsión do devandito bombeo está nas coordenadas UTM:
N: 43.333299
W: 8.387787
6.- Arqueta separadora de aceites e graxas:
Atópase situada á saída do conduto de saneamento do edificio da cociña. Segundo plano do expediente.
7.- Arqueta de control:
Atópase situada no lateral anterior do pozo de bombeo.
8.- Caudal de vertedura de augas fecais sanitarias + cociña:
8.000 m3/ano - 32 m3/día.
9.- Volume de auga consumida da Rede Pública Municipal:
9.124 m3/ano.
10.- Valores límite de emisión e parámetros a controlar:
Valor medio diario máximo | Valor instantáneo máximo | |
Aceites e graxas | 100 mg/l | 150 mg/l |
Amoníaco | 30 mg/l | 30 mg/l |
DBO5 | 500 mgO2/l | 1.000 mgO2/l |
DQO | 1.000 mgO2/l | 1.500 mgO2/l |
Nitróxeno amoniacal | 30 mg N/l | 50 mg N/l |
Nitróxeno total | 40 mg N/l | 50 mg N/l |
PH | 5,5 - 9 | 5,5 - 9 |
Sólidos en suspensión | 500 mg/l | 1.000 mg/l |
Tensioactivos aniónicos | 6 mg MBAS/l | 20 mg MBAS/l |
11.- Horario de Vertedura:
Será o horario oficial autorizado de funcionamento do punto de venda.
12.- Prazo para adaptarse aos límites de vertedura:
Segundo a documentación achegada, xa cumpre a instalación neste momento os límites de Vertedura.
13.- Programa de control de Verteduras:
. Cada trimestre realizarase unha analítica na arqueta de control dos parámetros relacionados no apartado 10) desta Autorización.
. Tanto a toma de mostras como a analítica hanse de realizar por laboratorio homologado.
. Cada ano enviásense ao Concello os resultados das analíticas trimestrais e anuais.
. Cada ano enviaranse ao Concello os recibos do Xestor autorizado de aceites e graxas da arqueta separadora.
. Cada ano enviarase ao Concello o consumo de auga da Rede Pública.
14.- Prazo e validez do permiso de Vertedura:
Oito anos desde a Notificación da concesión da Autorización de Vertedura, salvo os condicionantes do Artigo 15.5 da citada Ordenanza Municipal.
15.- Actuacións e medidas que deben de ser postas en caso de emerxencia:
Se unha analítica das recollidas trimestralmente dá valores por encima dos límites, deberá de comunicarse, antes de 24 horas ao Concello para tomar as medidas oportunas.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible