Concello da Coruña

Concello da Coruña

COLEXIO SANTA MARIA DO MAR

Condicións do servizo

1.- Titular:

COLEXIO SANTA MARIA DO MAR

Avenida do Pasaxe, 69

15006 A Coruña

CIF: R 1500012 H

2.- Dirección da instalación:

A mesma.

3.- Actividade:

Centro de ensino:

CNAE: 8510/ 8520/ 8531/ 8541

RDPH: Clase 1, Grupo 0, Sector Servizos

4.- Tipoloxía de augas residuais:

- Augas fecais sanitarias + augas de cociña.

- Augas pluviais

5.- Punto de conexión á Rede de sumidoiros Municipal:

O saneamento do colexio Santa María del Mar, conéctase á Rede Municipal, a través dun bombeo. A impulsión do devandito bombeo está nas coordenadas UTM:

N: 43.333299

W: 8.387787

6.- Arqueta separadora de aceites e graxas:

Atópase situada á saída do conduto de saneamento do edificio da cociña. Segundo plano do expediente.

7.- Arqueta de control:

Atópase situada no lateral anterior do pozo de bombeo.

8.- Caudal de vertedura de augas fecais sanitarias + cociña:

8.000 m3/ano - 32 m3/día.

9.- Volume de auga consumida da Rede Pública Municipal:

9.124 m3/ano.

10.- Valores límite de emisión e parámetros a controlar:

Valor medio diario máximo

Valor instantáneo máximo

Aceites e graxas

100 mg/l

150 mg/l

Amoníaco

30 mg/l

30 mg/l

DBO5

500 mgO2/l

1.000 mgO2/l

DQO

1.000 mgO2/l

1.500 mgO2/l

Nitróxeno amoniacal

30 mg N/l

50 mg N/l

Nitróxeno total

40 mg N/l

50 mg N/l

PH

5,5 - 9

5,5 - 9

Sólidos en suspensión

500 mg/l

1.000 mg/l

Tensioactivos aniónicos

6 mg MBAS/l

20 mg MBAS/l

11.- Horario de Vertedura:

Será o horario oficial autorizado de funcionamento do punto de venda.

12.- Prazo para adaptarse aos límites de vertedura:

Segundo a documentación achegada, xa cumpre a instalación neste momento os límites de Vertedura.

13.- Programa de control de Verteduras:

. Cada trimestre realizarase unha analítica na arqueta de control dos parámetros relacionados no apartado 10) desta Autorización.

. Tanto a toma de mostras como a analítica hanse de realizar por laboratorio homologado.

. Cada ano enviásense ao Concello os resultados das analíticas trimestrais e anuais.

. Cada ano enviaranse ao Concello os recibos do Xestor autorizado de aceites e graxas da arqueta separadora.

. Cada ano enviarase ao Concello o consumo de auga da Rede Pública.

14.- Prazo e validez do permiso de Vertedura:

Oito anos desde a Notificación da concesión da Autorización de Vertedura, salvo os condicionantes do Artigo 15.5 da citada Ordenanza Municipal.

15.- Actuacións e medidas que deben de ser postas en caso de emerxencia:

Se unha analítica das recollidas trimestralmente dá valores por encima dos límites, deberá de comunicarse, antes de 24 horas ao Concello para tomar as medidas oportunas.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión