Uso de cookies nas páxinas web do Concello de A Coruña

Nas páxinas web municipais utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante o análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información, ou coñecer como cambiar a configuración, na nosa páxina de "Normas de uso"..

OMIC

Dereitos e deberes das persoas consumidoras

Obxectivo: ofrecer a información necesaria para que os/as consumidores/as coñezan e saiban como exercer os seus dereitos e deberes.

Cales son os nosos dereitos?

Duración: 1 h

Idade recomendada: profesorado, nais e pais do alumnado, asociacións e alumnado de bacharelato e de formación profesional

Obxectivos:

  • Coñecer os dereitos das persoas consumidoras e usuarias
  • Adoptar elementos de todo tipo que lles permitan situarse ante a sociedade como consumidores/as conscientes, críticos/as, responsables e solidarios/as
  • Adoptar decisións de compra responsables

Descrición:

Mediante un audiovisual interactivo, as persoas participantes coñecerán os dereitos e deberes básicos das/os consumidoras/es e como facer uso deles.

Outros contidos relacionados

Aprender a reclamar

Duración: 1 h

Idade recomendada: mestres, nais e pais de alumnado, asociacións e alumnado de bacharelato e de formación profesional

Obxectivos:

  • Coñecer as diferentes formas de reclamar e como facelo correctamente.
  • Saber as diferenzas existentes entre as consultas, as reclamacións, as denuncias e a petición de arbitraxe.
  • Saber cubrir unha folla de reclamacións.

Descrición:

Desenvolvemos este taller como un xogo de simulación no que cada unha das persoas participantes ten un papel determinado: comerciante, consumidor, policía municipal e técnico de consumo. Durante esta actividade aprenden a cubrir unha folla de reclamacións, a saber actuar en caso de que un comercio non dispoña de follas de reclamación ou a solicitar un proceso de arbitraxe.

Outros contidos relacionados

Infórmache na Omic

Duración: 1 h.

Idade recomendada: mestres, nais e pais de alumnos, asociacións e alumnos de Bacharelato e de Formación Profesional.

Obxectivos:

  • Coñecer a estrutura e funcionamento das diferentes institucións de consumo.
  • Saber diferenciar entre Direccións Xerais de Consumo, OMICs e Organizacións de Consumidores.
  • Saber onde se debe acudir para pedir información preventiva en caso de ter algún problema como consumidores e/ou usuarios.

Descrición:

Mediante unha curta explicación dos diferentes organismos que velan polos dereitos dos consumidores e usuarios, realizarase un xogo de roles no que se representarán as distintas institucións. Propoñeranse diferentes situacións nas que un consumidor terá que escoller a institución adecuada ao caso, recompilando a información necesaria para liquidar o problema.

Arbitraxe de consumo

Duración: 1 h

Idade recomendada: profesorado, nais e pais de alumnado, asociacións e alumnado de bacharelato e de formación profesional.

Obxectivos:

  • Coñecer que é o Sistema Arbitral de Consumo, as súas funcións e características.
  • Coñecer o procedemento seguido nunha Audiencia de Arbitraxe de consumo, a través dun xogo de simulación.
  • Desenvolver unha actitude positiva ante esta vía de reclamación.

Descrición:

Despois dunha pequena presentación do Sistema Arbitral e as súas características, as/os participantes realizarán un xogo no que representarán as distintas partes que interveñen no Sistema Arbitral (Presidencia do Colexio, árbitros, consumidoras/es e empresario).

Outros contidos relacionados

  • Logo Concello da Coruña
    • Ayuntamiento de A Coruña | Concello da Coruña
    • Praza de María Pita, 1. 15001 A Coruña
    • 981 184 200 ou desde dentro do termo municipal ao teléfono de atención 010
Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari e Microsoft Internet Explorer 10 ou superior. Instalar agora un navegador compatible

?