Calquera administración que aspire a prestar con eficacia e eficiencia servizos de calidade, precisa uns instrumentos de planificación, ordenación e xestión dos seus recursos humanos, especialmente:
A distinción entre "persoal" e "RPT" esixe separar previamente os conceptos de "praza" e "posto de traballo".
A diferenza entre ambos os instrumentos ("praza" e "posto" ou as súas agrupacións, "persoal" e "Relación de Postos de Traballo" -RPT-) é quizais un dos aspectos máis confusos na ordenación e xestión do emprego público local.
Son instrumentos vinculados pero distintos. En concreto, o "posto" de traballo adquírese unha vez obtida a "praza", que será incluída previamente na correspondente OEP para ser logo convocada.
O persoal pode prever un número de funcionarios menor que o establecido na RPT, pero sen contradicir o seu contido, natureza e número máximo de prazas, pois a RPT, nestes aspectos, vincula o persoal.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible