Escola de Emprendemento no barrio da Agra do Orzán
Dende o 27/10/2014 ata o 30/10/2014
Xa rematou
Interésache? Chama ao 981 185 037 e inscríbete!
Taller de márketing visual e vendas
O primeiro día o taller céntrase na importancia que ten o márketing visual e a súa influencia nos clientes da man de MÁRKETING JAZZ:
1.-Principios do márketing visual e deseño de comercios.
2.-“O meu comercio necesita…” Sesión, consultiva-creativa (3 horas).
Os días 2 e 3 profundaremos no tema da venda; co seguinte guión:
1.- O consumidor. Tipoloxía de clientes.
2.-O profesional de atención ao cliente.
3.- A influencia da imaxe.
4.- O proceso da venda.
5.- A comunicación.
6.- O argumentario.
7.- Tratamento de obxeccións.
8.- O cerre da venda.
9.- Atención de reclamacións.
Seminario: Márketing visual no século XXI
Unha exposición dos 20 principios de Márketing visual e Store Design a ter en conta á hora de poñer en marcha un negocio de retail ou un plan de márketing que marcarán a túa diferenza. Ilustrado con exemplos reais doutros empresarios ou emprendedores.
Seminario: Negociar, só arte?
Pasamos a maior parte do noso tempo “negociando”, buscando acordos, resolvendo conflitos, tomando decisións compartidas para obter resultados que sirvan aos intereses de todas as partes implicadas.
Pero, o “negociador”…nácese ou faise? É posible que algunhas características da nosa personalidade poidan influír no resultado das nosas negociacións pero, por encima delas, o negociador faise.
Para iso o primeiro que temos que facer é familiarizarnos co proceso da negociación:
– RAMÓN GARCÍA RIAL, emprendedor, con máis de 20 anos de experiencia en vendas e negociacións achegaranos durante algo máis de dúas horas ao mundo da negociación.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible