Concello da Coruña

Concello da Coruña

Resolución de conflitos con clientes

O obxectivo xeral deste taller é facilitar ás persoas participantes os coñecementos básicos para concibir iniciativas de creación de empresas e/ou consolidar os seus proxectos emprendedores e empresariais.

A quen vai dirixido?:

Persoas emprendedoras, comerciantes, hostaleiros/as e empresarios/as en xeral que necesiten promocionarse ou promocionar os seus produtos nas RRSS.

A quen vai dirixido:

Para público en xeral

Cando:

Dende o 13/06/2022 ata o 15/06/2022

Xa rematou

Inscricións:

Dende o 10/03/2022 ata o 08/06/2022

Formulario de inscrición

Horario:

De 9:30 a 13:30h.

Duración:

12 horas

Enderezo:

Praza Papagaio, bajo. 15002 A Coruña

Número de prazas:

limitadas

Contacto:

Centro de empresas ACCEDE Papagaio.

Cl Papagaio, s/n, CP 15002

Teléfono: 981 189 887.

Correo electrónico: empresa@coruna.gal

  • ¿Como reaccionamos ante o conflito?
    • Pensamento
    • Emoción
    • reacción
  • O conflito xerado polas expectativas non satisfeitas
  • ¿Que espera o cliente cando expresa a súa insatisfacción ou realiza unha reclamación?
  • Reaccións ineficaces/eficaces ante comentarios negativos ou queixas por parte do cliente
  • Cando o enfado do cliente convértese en agresión contra o empregado encargado de atenderlle.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión