Esta actividade busca coñecer a estrutura e o funcionamento das diferentes institucións de consumo en concreto a OMIC da Coruña. Coñecer as diferentes maneiras de reclamar e como facelo correctamente. Saber as diferenzas existentes entre as consultas, as reclamacións, as denuncias e a solicitude de arbitraxe. Aprender a cubrir unha folla de reclamacións.
Consumo
Complementaria
Só da Coruña
Alumnado de ESO, BACH e FP
Dende o 01/09/2020 ata o 30/06/2021
Ver condicións xerais do programa
Dende o 15/09/2020 ata o 06/10/2020
Ver condicións xerais do programa
OMIC. Oficina Municipal de Información ao Consumidor
Sede: R/ Costa dá Palloza, 8. A Coruña 15006
Teléfono: 981 18 98 20
Fax: 981 18 98 21
Correo electrónico: omic@coruna.es
Páxina Web: www.coruna.es/omic
Coordinadora do Programa: Lida Mª Branco Igrexas
Programa ao que pertence
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible