Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña

Nas páxinas web municipais utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información, ou coñecer como cambiar a configuración, na nosa páxina de "Normas de uso".

Concello da Coruña

  • Compartir
  • Engadir á túa axenda
  • Engadir ao meu móbil | 
  • Imprimir

A maxia da robótica. Obradoiro e concurso galego de robótica 2020-2021

Trátase dun obradoiro de programación e robótica onde se adquire a formación precisa para participar no concurso. Os conceptos computacionais utilízanse para enfocar e resolver problemas reais, comunicarnos con outras persoas e xestionar múltiples aspectos da nosa vida cotiá.

Dada a situación de pandemia ,esta actividade realizarase no propio centro educativo por streaming youtube con aclaracións de dúbidas por videoconferencia jitsi, así como o concurso.

Localización do centro:

De calquera concello

Servizo municipal:

Educación

Tipo de actividade:

Outras

Titularidade do centro:

Público, Concertado, Privado

A quen vai dirixido?:

Alumnado dos seguintes niveis e categorías :

  • 5.º e 6.º de EP e 1.º, 2.º e 3.º da ESO
  • 4.º da ESO, BAC e FP de grao medio

O premio que recibirá o equipo gañador estará composto por material funxible. Cada centro só pode conseguir un premio.

Horario:

Horario: de 9.00 a 14.00 h para o concurso e de 17.00 a 19.00 h para as dúbidas do obradoiro (o día anterior a cada mañá do concurso)

En sesións de concurso de 1 hora 9.00-10.00 h,10.00-11.00 h,11.00-12.00 h,12.00-13.00 h e 13.00-14.00 h

Cada sesión unicamente terá 10 alumnas/os en 10 postos. Os postos poden ser do centro educativo ou cada persoa participante levará o seu portátil ao concurso. Utilizarase o programa EV3 .

Este ano non poden participar clases enteiras, polo que é preferible que as e os inscritos non partan de cero: que participasen en anos anteriores, que teñan nocións de EV3 ou que estean dispostos a practicaren o mes de outubro (antes do concurso), xa que este ano pedímoslles máis implicación ás persoas participantes.

Prezo / Custo:

Gratuíto.

Obxecto:

Aprender de modo lúdico os conceptos básicos e os rudimentos da programación de robótica e resolver unha pequena colección de problemas de robótica do concurso. O enfoque é ver a programación como unha habilidade que calquera pode adquirir, sen importar a idade nin a formación previa.

Ademais, preténdese que o alumnado sinta paixón pola aprendizaxe, a de integrarse nun grupo en que deben compartir obxectivos e realizar un traballo colaborativo para poder resolver os desafíos que se lles propón ao longo da experiencia. Ofréceselle a oportunidade de desenvolver a creatividade, o pensamento algorítmico e a habilidade para solucionar problemas.

Preferiblemente grupos de até 40 alumnas/os, máximo 50, por sesión (sempre que o espazo permitir garantir as distancias de seguridade que se establecen nos protocolos de medidas de prevención fronte á COVID-19).

Obradoiro-exposición

Duración: 2 horas; co apoio de varios monitores/as e o programa EV3, cun sistema de programación baseado en Labview, o estándar en control.

Cada grupo iniciará o seu percorrido cunha presentación e comezará a familiarización coa linguaxe icónica de programación EV3.

A continuación, realizarán o obradoiro interactivo, conformado por unha serie de postos cun computador e un pack lego, xa preensamblado de diversas actividades interactivas, no que realizasen os primeiros programas de forma titorizada por monitoras e monitores e trasladaranos aos robots para queos executen e contrasten as accións realizadas coas programadas, coa finalidade de lle dar vida e facer funcionar o robot.

Estas dúas fases serán en videoconferencia por internet (na tarde anterior), poden visualizarse desde a casa desde o día 23 de outubro e durarán 2 horas de consulta das dúbidas de 17.00 a 19.00 h o día anterior ao concurso.

Fase de concurso: por último, entregaránselles unha serie de desafíos de dificultade progresiva que deben resolver en grupo mediante traballo colaborativo. As tarefas implicarán unha programación sinxela dun robot e unha adaptación a nivel construtivo.

Por cada desafío realizado correctamente, asignaráselles unha puntuación predeterminada que, unha vez sumada, marcará o seu posto na clasificación final do concurso.

http://igaciencia.eu/gl/node/348

As dúas persoas con mellor puntuación en cada un dos grupos (de primaria a 3.º ou 4º da ESO, BAC e FP) desenvolverán a final o sábado 31 de outubro na Coruña ás 12.00 horas (nunha data, hora e lugar por determinar) con cinco pequenas probas -a entrega de premios terá lugar a continuación.

Requisitos:

Os centros e/ou alumnos/as deberán dispor de computadores ou portátiles con cámara para a videoconferencia.

Ofértanse para uns 25 centros un total de 10 postos do concurso.

Cando:

Dende o 26/10/2020 ata o 30/10/2020

Importante: A realización deste programa está condicionada á evolución da pandemia da COVID-19.

Inscricións:

Dende o 15/09/2020 ata o 06/10/2020

A través da ficha de inscrición que se atopa na páxina web de IGACIENCIA

http:://igaciencia.eu/gl/node/348

Contacto:

IGACIENCIA

Inés Ben

secretaria@igaciencia.org

Servizo Municipal de Educación

Tel. 981 184 200, ext. 12047

Requisitos:

Ser alumno/a de 5.º ou 6.º de primaria, ESO, bacharelato ou FP de grao medio.

Recursos humanos:

Monitores/as especializados/as

Máis información:

Teléfono de asistencia técnica da web educativa municipal (981 902 327)

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión