Concello da Coruña

Concello da Coruña

Proxectos educativos da EIM Carmen Cervigón

Proxectos educativos da EIM Carmen Cervigón

Vista de Infancias confinadas: construíndo a escola desde a educación artística

Proxecto realizado coas familias da escola durante o confinamento por mor da pandemia da COVID-19. Publicouse en revístaa Arte, Individuo e Sociedade.

Programa intergeneracional en colaboración coa residencia da R.I. B.S. Pai Rubinos

Dentro deste programa realízanse actividades que unen aos nenos cos maiores aumentando a cooperación, a interacción e o intercambio de experiencias entre nenos/as e persoas de diferentes xeracións.

Realizan actividades conxuntas como o contacontos semanal e momentos de lecer e diversión: entroidos, Nadal, actuacións musicais conxuntas, visionado de obras teatrais, visitas dos nenos e nenas da escola á residencia, etc.

Inglés

A actividade de inglés semanal financiada polo Servizo Municipal de Educación compleméntase coa que xestiona a ANPA, na que se oferta semanlamente e en horario escolar unha aproximación á lingua inglesa aos nenos e nenas de 0 a 2 anos.

Música na escola

A música está moi presente na nosa escola, especialmente os mércores, día no que vén Félix Arias a cantarnos, ensinarnos instrumentos e sobre todo facer que os nenos e nenas familiarícense con todo o que ten que ver coa música e desenvolvan unha sensibilización por ela.

A música é probablemente a manifestación artística que máis atrae aos nenos/as nesta etapa e ao mesmo tempo que gozan escoitando, cantando e tocando, dunha forma inconsciente están a aprender outras cousas: desenvolvemento da imaxinación, actitudes de espera, de atención, etc.

Programa de educación asistida con animais

Periodicamente visítanos Nuba, unha cadela de raza golden retriever de tres anos de idade con adestramento específico en Terapia Asistida con Cans, para facer actividades cos nenos e nenas da escola.

Estas actividades reforzan a aprendizaxe de destrezas psicomotrices, habilidades comunicativas, habilidades sociais, expresión de emocións, destrezas funcionais e experiencias sensoriais.

O obxectivo xeral é integrar á cadela na vida da escola co obxecto de concienciar sobre a importancia do respecto cara aos animais e ao medio ambiente; así como reforzar destrezas psicomotrices, sensoriais e funcionais.

Horto

Os venres é o día que imos ao horto que temos na residencia de anciáns para ver como vai o que plantamos, regar, quitar as malas herbas, ou colleitar o que xa creceu e levalo á cociña para que despois podámolo comer.

No noso camiño aproveitamos para saudar e falar un intre cos anciáns que están encantados coa nosa visita semanal.

Programa Aprendizaxe-Servizo

A escola participa neste programa da Oficina de Cooperación e Voluntariado da Universidade da Coruña. A través del recibimos todos os anos estudantes universitarios que dunha forma puntual, xeralmente unha ou dúas sesións por grupo de estudantes, fan actividades relacionadas coas matemáticas cos nenos e nenas do tramo de 2 a 3 anos.

BbEscuelas: contos que camiñan... con escolas que contan!

Participamos neste programa a través da biblioteca do Ágora. No principio do ano a biblioteca visita a nosa escola da man de Beba, a súa mascota, e fannos unha posta en común dun conto.

Tamén nos traen unha selección de libros adaptados ás idades dos nenos e nenas para que eles póidanos ver e manipular. Máis adiante traen material para traballar na aula e así preparar a visita que os nosos nenos e nenas farán á biblioteca na primavera.

Traballo por proxectos

Esta é a nosa metodoloxía de traballo. Eliximos un tema concreto de investigación en función dos intereses e das experiencias vividas polos nenos e nenas evitando aprender de forma fragmentada, senón globalmente e a partir de situacións da vida cotiá, tendo en conta o que xa saben e o que queren saber. Cada proxecto deséñase dunha forma aberta, adaptándoo á evolución dos acontecementos, partindo sempre dun eixo vertebrador que organiza o traballo e dunha estrutura basee que se adapta en función de cada proxecto, das emocións que provoque, as preguntas que suscite, etc.

Cada un dos proxectos que traballamos constitúen un fin en si mesmo. Non tentamos traballar máis ou menos contidos, senón desenvolver capacidades e provocar aprendizaxes autónomas.

Nesta metodoloxía a implicación e colaboración das familias é fundamental, así como a interacción coa contorna máis próxima.

Tamén che pode interesar

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión