Concello da Coruña

Concello da Coruña

AEIM

Admisión nas Escolas Infantís Municipais

Canles:

Telemático, Presencial

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Axudas, becas e subvencións

Materia:

Educación

Vixente:

Si

Mediante este trámite presentaranse as solicitudes de inscrición nas Escolas Infantís Municipais para o curso 2022-2023.

PRAZO SOLICITUDE NOVOS INGRESOS

28 MARZO-8 ABRIL

Admisión en Escolas Infantís Municipais

Inscricións:

Dende o 28/03/2022 ata o 08/04/2022

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Unidades familiares con fillas ou fillos en idade de se inscribir nas Escolas Infantís Municipais por primeira vez

Presentación

Documentación necesaria:

DOCUMENTACIÓN XERAL

  • Solicitude Xeral: Solicitude
  • Preinscrición en liña: Xustificante de preinscrición en liña, asinado polos dous proxenitores (dispoñible nesta ligazón)
  • DNI: Copia DNI dos proxenitores
  • Libro de familia: Libro de familia ou documento que o substitúa
  • Certificado médico, en caso de non nacer o/a menor para quen se solicita a praza, indicando a posible data prevista para o seu nacemento. Nestes casos a condición de nado/a deberá acreditarse no momento de realizar a matrícula na escola asignada.

PREFERENTE

  • Fillas/os de persoal empregado da escola: Certificado do centro educativo
  • Irmás/áns de alumnas/os xa matriculados no curso anterior: Certificado da escola que o acredite
  • Informe de Servizos Sociais: En caso de menores en situación de urxencia social

BAREMACION

  • Familias monoparentais: Certificado ou informe expedido pola Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica
  • Discapacidade: Certificado expedido por órgano competente, se é o caso, do grao de discapacidade do/a menor ou de calquera das persoas proxenitoras que formen parte da unidade familiar
  • Necesidades educativas especiais: En caso de alumnado con necesidades educativas especiais, acreditación de tal circunstancia
  • Situación laboral: Documentación xustificativa da situación laboral das persoas proxenitoras ou titoras mediante informe de vida laboral actualizado. En caso de traballadores/as por conta propia, recibo de pagamento da cota á Seguridade Social, ou da mutualidade do mes anterior ao período de solicitude.
  • Imposiblidad de atención: Xustificación acreditativa da imposibilidade das persoas proxenitoras para atender o neno ou nena
  • Titulo de familia numerosa: Título acreditativo da condición de familia numerosa expedido pola consellería competente da Administración autonómica
  • Sentenza de separación ou divorcio: No seu caso, sentenza ou documentación acreditativa de conforme o/a menor está a cargo da persoa solicitante ou ben goza de custodia compartida

Documentos relacionados

  • mod 001 solicitude xeral (119 KB)

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

  • Cubrir o impreso xeral de solicitude e demais documentación que proceda segundo o disposto no apartado de Documentación necesaria e, en todo caso, deberá achegar inexcusablemente o xustificante de preinscrición en liña asinado polas persoas proxenitoras obtido en coruna.gal/educacion

Como se fai?:

  • De forma presencial no Rexistro Xeral, mediante cita previa que poderá solicitar na ligazón. Nas localizacións indicadas máis abaixo.
  • Por correo certificado dirixido ao Rexistro Xeral do concello.
  • Nos demais supostos contemplados no art 16.4 da lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas

Internet

Que se necesita?:

Deberá dispoñer de certificado dixital.

Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo está especificado no apartado "Documentación necesaria" e entre os que deberá figurar inexcusablemente o xustificante de preinscrición en liña asinado polas persoas proxenitoras obtido en coruna.gal/educacion

No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

Como se fai?:

A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, do procedemento administrativo común, teñen a obriga de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:

a) As persoas xurídicas

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios etc.).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colexiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas administracións públicas en exercicio da dita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

TRAMITAR

Teléfono

Despois

E despois?:

PUBLICACIÓN LISTAXES SOLICITUDES ADMITIDAS/NON ADMITIDAS

26 ABRIL

PRAZO DE CORRECCIÓN DOCUMENTACIÓN

26 ABRIL-9 MAIO

PUBLICACIÓN LISTAXES  PUNTUACIÓNS PROVISIONAIS

16 MAIO

PRAZO PARA PRESENTAR ALEGACIÓNS

16-30 MAIO

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS

3 XUÑO

MATRÍCULA

6-10 XUÑO

Novidades

Noticias

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión