Concello da Coruña

Concello da Coruña

Información pública da modificación da Ordenanza de xestión de residuos e limpeza viaria

Ábrese o prazo para presentar suxestións e reclamacións á modificación en trámite da Ordenanza municipal de xestión de residuos e limpeza viaria

A quen vai dirixido:

Para público en xeral

Cando:

Dende o 20/10/2020 ata o 01/12/2020

Este evento xa rematou

Documentos:

Anuncio BOP (89 KB)

O Pleno do Concello da Coruña decidiu o pasado 1 de outubro, en sesión ordinaria, desistir do procedemento de modificación da Ordenanza municipal de xestión de resíduos e limpeza viaria que aprobara inicialmente o 14 de xaneiro do 2019.

Á súa vez, aprobouse de maneira inicial un cambio na devandita norma que engadiría, unicamente, o artigo 74 bis, que quedaría redactado da seguinte maneira:

1. O concello realizará labores de limpeza de graffitis e graffitis en mobiliario urbano, muros, muros de edificacións, fachadas, estatuas, monumentos e, en xeral, calquera elemento da cidade, segundo a súa propia organización e programación, para manter as adecuadas condicións de limpeza e decoración pública do municipio.

2. Os traballos de limpeza, sobre elementos de titularidade non municipal, só se realizarán naqueles elementos que bordeen espazos de uso público, e realizaranse con cargo aos responsables da comisión da infracción que leve a realización do graffiti ou graffiti. Así, no caso de que se identifique os responsables da realización do graffiti ou graffiti, o concello tramitará o correspondente procedemento sancionador e esixirá unha indemnización polos custos da limpeza correspondente.

Estas accións de limpeza serán sempre discrecionais para o concello e condicionadas á dispoñibilidade de medios, a complexidade da acción e a natureza do elemento para limpar.

3. O concello actuará directamente nos labores de limpeza de graffitis e graffitis en mobiliario urbano, muros, muros de edificios, fachadas, estatuas, monumentos e, en xeral, calquera parte integrante da cidade.

Naqueles casos nos que, pola natureza dos graffitis ou graffitis, a natureza do elemento onde se realicen ou calquera outra circunstancia relevante, se considere necesario, solicitaráselle á persoa titular do devandito elemento autorización para que o concello o limpe e o exima de responsabilidade. polos resultados ou posibles danos resultantes da limpeza que se vai realizar.

4. As disposicións aquí contidas en relación cos elementos de titularidade non municipal realízanse sen prexuízo da posibilidade de ditar ordes de execución ás súas persoas propietarias, cando se considere oportuno e necesario, de acordo coa normativa vixente e tendo en conta a responsabilidade última que teñen os titulares sobre a conservación e mantemento dos elementos da súa propiedade.

Ábrese agora o trámite de información pública coa finalidade de que as persoas interesadas poidan presentar as queixas ou suxestións que consideren oportunas.

O prazo para alegar é de trinta días que se contarán a partir do día seguinte ao de publicación do correspondente anuncio no Boletín Oficial da Provincia da Coruña (BOP núm. 174 do 19 de outubro).

No caso de que non se presente ningún escrito, entenderase que queda definitivamente aprobada.

Contaminación difusa

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión