Concello da Coruña

Concello da Coruña

Ciclo de webinarios de novembro 2020. Emprendemento e empresa

Desde o Departamento de Promoción Económica e Comercio do Concello da Coruña seguimos co noso ciclo de webinarios (sesións informativas gratuítas en formato vídeo, que se imparten a través de Internet).

A quen vai dirixido:

Para público en xeral

Cando:

Dende o 02/11/2020 ata o 30/11/2020

Xa rematou

Inscricións:

Dende o 14/09/2020 ata o 30/11/2020

Se queres asistir e participar só tes que picar ou copiar e pegar a ligazón de acceso que che indicamos. Non é necesario que teñas instalada no teu ordenador a aplicación TEAMS. Podes acceder elixindo primeiramente a opción "Ver en Internet" e despois "Unirse de forma anónima".

Organiza:

Departamento de Promoción Económica e Comercio do Concello da Coruña

Contacto:

Correo: empresa@coruna.es

Tel.: 981 189 887

Nestas sesións informativas, impartidas por especialistas en cada unha das materias, tocaranse temas de interese para persoas emprendedoras, comerciantes, autónomos/as e empresariado en xeral.

Os próximos webinarios comezarán, como é habitual, ás 12.00 h e os temas previstos para novembro son:

02/11/2020. Solución temperá á crise empresarial e peche ordenado de actividades

Obxectivo: desmontar o mito do concurso de acredores e abordar a "segunda oportunidade" á que se poden acoller autónomos/as e empresas.

Ligazón: https://cutt.ly/concursal

06/11/2020. Como deseñar unha estratexia dixital efectiva para captar clientela?

Obxectivo: aprender a deseñar un sistema que axude a crear e automatizar unha relación de confianza para converter a persoas seguidoras e subscritoras en clientela.

Ligazón: https://cutt.ly/estrategia_digital

09/11/2020. Como facer da túa idea unha empresa?

Obxectivo: coñecer as claves para poder empezar e preparar a nosa empresa para traballar cun sistema de orzamentos e obxectivos nun medio prazo.

Ligazón: https://cutt.ly/plan_negocio

13/11/2020. Ciberseguridade: como protexer a miña empresa?

Obxectivo: comprender a importancia de xestionar a seguridade informática da empresa, e as consecuencias de non facelo. Coñecer a existencia de ferramentas que facilitan a xestión da seguridade informática.

Ligazón: https://cutt.ly/ciber_seguridad

16/11/2020. Como contratar coa Administración?

Obxectivo: coñecer de forma xeral os tipos de contratos máis habituais, requisitos para contratar coa Administración e o funcionamento da Plataforma de contratación do sector público.

Ligazón: https://cutt.ly/contratar_admon

Se queres asistir e participar só tes que picar ou copiar e pegar a ligazón de acceso que che indicamos. Non é necesario que teñas instalada no teu ordenador a aplicación TEAMS. Podes acceder elixindo primeiramente a opción "Ver en Internet" e despois "Unirse de forma anónima".

Recomendámosche que probes a acceder antes da realización do evento para comprobar que accedes sen problema. (Se accedes desde un teléfono móbil ou unha tableta é necesario que descargues a aplicación).

Se non puideches participar nos webinarios anteriores, podes visualizalos en Vimeo, na canle oficial do Concello da Coruña, ou premendo directamente na seguinte ligazón.

Esperamos que estas sesións informativas sexan do teu interese e poidas sacar proveito delas. E se tes calquera dúbida, por favor, contacta connosco a través do correo ou o teléfono 981 18 98 87.

Localización

Centro Municipal de Empresas (Accede Papagaio). Plaza Papagaio, s/n, 15002, A Coruña.

Teléfono: 981 189 887

Correo electrónico: empresa@coruna.gal

Máis información: https://www.facebook.com/emprendementocoruna

Preguntas frecuentes

Que é un espazo de coworking?

O coworking é unha forma de traballo que permite a profesionais independentes, emprendedores e pemes de diferentes sectores, compartir un mesmo espazo de traballo, tanto físico como virtual, para desenvolver os seus proxectos profesionais de maneira independente, á vez que fomentan proxectos conxuntos.

Que tipo de empresas poden optar a este espazo?

  • Persoas emprendedoras, aquelas que estean a traballar nunha idea/proxecto e vaian crear unha empresa relacionada, preferentemente, co ámbito da investigación, a tecnoloxía, e/ou a innovación.
  • Novas empresas, aquelas persoas físicas ou xurídicas que teñan como máximo dous anos desde a data da súa alta censual e que, comezando a súa actividade empresarial, precisen dun apoio especial para mellorar as súas expectativas de supervivencia, priorizando a súa pertenza a sectores relacionados coa tecnoloxía, investigación e innovación.
  • Usuarios puntuais: aquelas persoas físicas ou xurídicas que, con carácter esporádico e puntual, soliciten a utilización das instalacións e/ou servizos do centro.

Que servizos inclúe?

  • Espazos de traballo compostos dunha mesa ampla de traballo, unha caixoneira e un despacho de billetes.
  • Acceso gratuíto a internet.
  • Servizos de apoio ao emprendemento e á empresa, entre os que destaca asesoramento, actividades formativas e de mentorización, organización de actividades e eventos relacionados coa creación de novas empresas, a innovación e as tics.
  • Espazos comúns: salas de reunións, cómodos espazos de descanso, e unha zona versátil onde se pode levar a cabo a presentación dun produto, encontros, reunións ou exposicións ou calquera outra actividade .
  • Servizos comúns tales como conserxería, administración, medios audiovisuais, reprografía e máquinas expendedoras.

 

Como podo acceder?

Con certificado dixital:

Presentar a instancia xeral do Concello xunto coa solicitude de espazos Accede Papagaio e a documentación que corresponda a través da sede electrónica do Concello.

Sen certificado dixital:

Presentar a instancia xeral nunha oficina de Rexistro do Concello da Coruña xunto coa solicitude de espazos en Accede Papagaio e a documentación que corresponda.

  • Protocolo de información do ACCEDE Papagaio (1 MB)
  • Protocolo de acollida ao ACCEDE Papagaio (2 MB)
  • Bases polas que se rexe o proceso de admisión ACCEDE Papagaio (110 KB)
  • Solicitude de espazo ACCEDE Papagaio (133 KB)
  • Anexo I, Plan de empresa (273 KB)
  • Ampliación Anexo I, Plan de empresa detallado (584 KB)
  • Anexo II, criterios de valoración (282 KB)
  • Bases ACCEDE-Xa (1 MB)

Cales son as tarifas?

Utilización e aproveitamento de 66 postos nos espazos compartidos do centro, polas persoas ou empresas que resulten adxudicatarias conforme ás normas e procedementos establecidos na normativa reguladora do centro. O importe mensual será o seguinte:

Cadro de tarifas:

PREINCUBADORA DE PROXECTOS EMPRESARIAIS, o custo/mes:

Seis primeiros meses

Gratuíto

Do sétimo ao duodécimo mes, inclusive, as tarifas serán as que seguen:

Localización en 1 módulo de 1 promotor/a para un mesmo proxecto

60,00 €

Localización en 2 módulos de 2 promotores/as para un mesmo proxecto

70,00 €

Localización en 3 módulos de 3 promotores/as dun mesmo proxecto

80,00 €

Localización en 4 módulos de 4 promotores/as dun mesmo proxecto

90,00 €

Localización en 5 módulos de 5 promotores/as dun mesmo proxecto

100,00 €

INCUBADORA DE EMPRESAS, o custo/mes:

Localización en 1 módulo de 1 promotor/a para un mesmo proxecto

108,00 €

Localización en 2 módulos de 2 promotores/as para un mesmo proxecto

128,00 €

Localización en 3 módulos de 3 promotores/as para un mesmo proxecto

138,00 €

Localización en 4 módulos de 4 promotores/as para un mesmo proxecto

148.00 €

Localización en 5 módulos de 5 promotores/as para un mesmo proxecto

158.00 €

Para o caso de usos puntuais das salas de reunións, salón de actos (sala conecta), espazos de formación, e postos compartidos por persoa ou entidade distinta ás enumeradas no apartado anterior, as tarifas virán determinadas en función do tempo de utilización da seguinte maneira:

OCUPACIÓNS PUNTUAIS

Xornada completa

Media xornada

Por horas

Salas reunión tipo A (grande), custo/día

60,00 €

30,00 €

10,00 €

Salas reunión tipo B (pequena), custo/ día

50,00 €

22,00 €

8,00 €

Salón de actos (sala conecta), custo/día

120,00 €

60,00 €

15,00 €

Espazos de formación (mesa onda e sala de formación), custo/día

100,00 €

50,00 €

12,00 €

Custo dun módulo mes

150 €

-------

--------

Custo dun módulo semana

60 €

-------

------

Custo dun módulo día

35 €

20 €

----

Custo dun módulo hora

------

------

10 €

  • Ordenanza fiscal ACCEDE Papagaio (146 KB)

Cal é o horario?

O horario de acceso ás persoas usuarias do ACCEDE Papagaio será de 08.00 horas a 20.00 horas ininterrompido de luns a venres, excepto festivos.

O horario de administración será de 08.00 horas a 15.00 horas.

O horario de conserxaría será de 08.00 horas a 20.00 horas.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión