Uso de cookies en las páginas web del Ayuntamiento de A Coruña

En las páginas web municipales utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o conocer como cambiar la configuración, en nuestra página de "Normas de uso".

Participación e Innovación Democrática

  • Compartir
  • Añadir a mi móvil | 
  • Imprimir

Cuándo:

17 de enero de 2019

O Goberno local reforzará o servizo de atención telefónica do 010 cun incremento de persoal “para seguir mellorando unha canle de comunicación coa cidadanía que acada a excelencia”

O alcalde, Xulio Ferreiro, e a concelleira Claudia Delso visitaron hoxe a sede do servizo, que recibe medio millón de chamadas ao ano

A Concellería de Participación e Innovación Democrática prepara as bases da nova licitación do contrato do servizo de atención telefónica cidadá a través do número 010 que permitirá ampliar o persoal "co obxectivo de seguir mellorando un sistema de comunicación bidireccional entre o Concello e a veciñanza, que ten unha calidade excelente". O alcalde, Xulio Ferreiro, avanzou na visita que realizou esta mañá ás instalacións do 010 xunto a concelleira da área, Claudia Delso, que o pregos que o Goberno local publicará en breve incrementan un 23,3% o orzamento destinado a ampliar a contratación, que pasará de 14 a 16 persoas, e, polo tanto, supoñen unha mellora na calidade do servizo.  

Tal e como explicou a concelleira Delso, as novas bases, que sairán en breve a contratación, reforzan o posto de control de calidade, cunha persoa máis, e tamén o posto de teleoperador. Ademais, inclúen a subrogación do persoal que xa traballa no servizo de atención telefónica e as cláusulas sociais que leva introducindo este Goberno local nos seus contratos. "O 010 é un servizo gratuíto moi valorado pola cidadanía da Coruña, case un 9 sobre 10 nas enquisas de satisfacción que se fan sobre un servizo que recibe máis de medio millón de chamadas anuais", explicou Ferreiro. O novo contrato terá unha duración de tres anos, con posibilidade de prórroga por dous máis e suporá un investimento anual de 682.638 euros, 120.000 que no actual acordo.

O servizo do 010 é considerada unha canle fundamental de comunicación entre a veciñanza e o Concello, que redunda na transparencia e na proximidade e que se caracteriza pola súa accesibilidade, tanto para as franxas de idade que non están tan familiarizadas coas novas tecnoloxías e Internet como para colectivos con diversidades a través do servizo de videointerpretación en lingua de signos. O perfil de persoa usuaria que máis emprega o 010 é unha muller maior de 50 anos.

  • Ayuntamiento de A Coruña
    • Ayuntamiento de A Coruña | Concello da Coruña.
    • Plaza de María Pita, 1. 15001 A Coruña.
    • 981 184 200 o desde dentro del término municipal al teléfono de atención 010
¡Tienes un navegador demasiado antiguo!

Lo sentimos pero tu navegador es muy antiguo para poder mostrar esta página. Debes de actualizarlo o usar un navegador compatible. Hemos optimizado esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari y Microsoft Internet Explorer 10 o superior. Instalar ahora un navegador compatible

?