Concello da Coruña

Concello da Coruña

Cando:

18 de outubro de 2021

Publicación da listaxe de requirimento de documentación e corrección de solicitudes sobrevindas de Bolsa comedor, convocatoria 2021/2022

O prazo para presentar a documentación requirida é do 19 de outubro ao 2 de novembro de 2021, ambos os incluídos.

Hoxe publícase no Tablón de anuncios e edictos do Concello da Coruña, a listaxe de requirimento de documentación e corrección de solicitudes da convocatoria de Bolsa comedor por causa sobrevinda, convocatoria 2021/2022.

Devandita listaxe pode consultarse descargando os documentos que se atopa ao final desta noticia.

COMO CONSULTAR A LISTAXE

As solicitudes de Bolsa comedor por causa sobrevinda están publicadas segundo o código do asento e por orde alfabética. O código do asento é o identificador da solicitude, constituído por unha serie de letras e números.

Nas solicitudes presentadas presencialmente en calquera dos rexistros municipais, este código aparece na casa "Identificador" da Portada Normalizada de Documento Electrónico que se lle entregou na oficina do Rexistro.

Se a solicitude presentouse no Rexistro de Ágora, o seu código de asento comeza por AGOE, no Fórum Metropolitano por FORE, na Franxa por FRAE e en María Pita por RMPE. Se se presentou a solicitude na sede electrónica municipal, aparece no campo "código do asento" ou selo dixital de rexistro.

Na columna REQUIRIMENTO do documento relaciónase a documentación que teñen que presentar as persoas solicitantes e ás que se lles concede un prazo de 10 días hábiles para emendar a solicitude.

Advírtese ás persoas solicitantes que constan na listaxe de requirimento de documentación e corrección de solicitudes por non achegar a documentación obrigatoria á que se refire o apartado 10.1 das bases reguladoras que, de non atender este requirimento ou non facelo de forma adecuada, entenderase que desisten da súa respectiva solicitude.

A documentación poderase presentar:

  • Nas oficinas dos rexistros municipais de María Pita, Ágora, Fórum e a Franxa con CITA PREVIA
  • Na sede electrónica municipal https://sede.coruna.gob.es/
  • Por calquera outro medio dos que permite o art. 16.4 dá Lei 39/2015 do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

O prazo para presentar a documentación requirida é do 19 de outubro ao 2 de novembro de 2021, ambos os incluídos.

*CITA PREVIA: Para presentar a documentación nos rexistros municipais de María Pita, Ágora, Fórum e a Franxa hai que solicitar cita previa a través da páxina web municipal https://citaprevia.coruna.gal/, Teléfono de Atención Cidadá 010 ou ben no teléfono de servizo automático de cita previa 881 505 101.

Documentos:

Anuncio requirimento corrección sobrevindas (1 MB)

Requirimento de doc. e corrección solicitudes BC sobrevinda (21 KB)

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión