Concello da Coruña

Concello da Coruña

Servizo telefónico de atención e protección para mulleres vítimas de violencia de xénero (ATENPRO)

Baséase no uso de tecnoloxías de comunicación e telelocalización, que permiten ás mulleres vítimas de violencia de xénero entrar en contacto (de modo inmediato e a distancia) con persoal cualificado que dará resposta ás súas necesidades. Ante situacións de emerxencia, devandito persoal resolverá a crise exposta, ben por si mesmos/as ou mobilizando outros recursos humanos e materiais.

A quen vai dirixido?:

Mulleres vítimas de violencia de xénero nos termos do artigo 1.1 da Lei Orgánica 1/2004, de 28 de decembro, de Medidas de Protección Integral contra a violencia de xénero: "a violencia que, como manifestación da discriminación, a situación de desigualdade e as situacións de poder dos homes sobre as mulleres, exércese sobre estas por parte de quen sexa ou fosen os seus cónxuxes ou de quen estea ou estivesen ligados a elas por relacións similares de afectividad, aínda sen convivencia".

Así mesmo, poderán incorporarse ao servizo os fillos e fillas das usuarias cando se considere necesario polos centros de servizos sociais/servizos de igualdade e estean a participar no proceso de recuperación integral.

Organiza:

O Ministerio de Sanidade, Servizos Sociais e Igualdade e a Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP), subscribiron o 30 de decembro de 2010, un Convenio polo que se encomenda á FEMP a xestión do servizo. En resolución de 6 de xullo de 2012, por acordo da Xunta de Goberno Local , o Concello da Coruña adhírese ao servizo ATENPRO.

Requisitos:

Poderán solicitar o servizo as vítimas da violencia de xénero que cumpran os seguintes requisitos:

  • Ter unha situación de violencia de xénero valorada.
  • Non convivir coa persoa ou persoas que lles someteron a malos tratos.
  • Participar nos programas de atención especializada para vítimas da violencia de xénero
  • Aceptar as normas de funcionamento do servizo.

Prazo de presentación:

Pódese solicitar en calquera momento do ano.

Remuneración / Dotación:

Proporciónase á usuaria un terminal telefónico conectado a un centro de atención.

A operativa do servizo inclúe varios tipos de comunicación: chamada da usuaria a un centro de atención, chamada de seguimento do centro de atención á usuaria, chamadas de emerxencia, comunicacións de control técnico do sistema.

A continuidade da usuaria no servizo estará suxeita ao seguimento periódico por parte das entidades locais que solicitasen o alta da usuaria mediante o cal se valorará, con carácter anual, que as circunstancias polas cales accedeu ao mesmo séguense mantendo, así como a idoneidade do mesmo.

O servizo cesará cando deixe de cumprirse algún dos requisitos de acceso, cando así o determinen os servizos sociais/ igualdade locais que instasen a incorporación da usuaria ao servizo, ou cando a usuaria así o solicite.

Máis información:

A xestión da solicitude desta prestación realízase a proposta do persoal técnico do Centro de información ás mulleres, para o que se deberá pedir cita e concertar unha entrevista persoal.

A continuidade da usuaria no servizo estará suxeita ao seguimento periódico por parte das entidades locais que solicitasen o alta da usuaria, mediante o cal se valorará, con carácter anual, que as circunstancias polas cales accedeu ao mesmo séguense mantendo, así como a súa idoneidade.

O servizo cesará cando deixe de cumprirse algún dos requisitos de acceso, cando así o determinen os servizos sociais/ igualdade locais que instasen a incorporación da usuaria ao servizo, ou cando a usuaria así o solicite.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión