14 de xullo de 2020
O acordo coa Seguridade Social permitirá acurtar prazos e evitarlles esperas ás persoas que optan á nova prestación. O servizo de cita previa atendeu, desde a súa posta en funcionamento o 18 de maio, 27.423 citas nos rexistros e na Oficina Tributaria.
As persoas demandantes do Ingreso Mínimo Vital, a renda básica posta en marcha polo Goberno de España para as persoas con menos recursos, poderán aforrar trámites municipais para axilizar así a consecución desa axuda.
Até o de agora, resultaba preciso que os e as solicitantes da renda presentasen certificados de empadroamento ou convivencia expedidos polo concello. Tras o acordo entre o Goberno local e a Seguridade Social ese trámite xa non será necesario. Así, será a Seguridade Social a que lle solicite ao concello o certificado correspondente a cada petición, e este remitirase desde María Pita a ese organismo sen que as persoas solicitantes teñan que facer ningunha xestión. Só terá que acudir a María Pita quen solicite novas altas ou para modificar o seu empadroamento.
"Trátase de lles facilitar as cousas ao máximo ás persoas que máis o precisan para que teñan acceso canto antes ao Ingreso Mínimo Vital", indicou o concelleiro de Economía, Facenda e Réxime Interior, José Manuel Lage Tuñas.
A expedición de certificados de empadroamento vinculados ao Ingreso Mínimo Vital supuxo, ademais, un incremento importante da carga de traballo neste servizo, que desde o pasado 18 de maio funciona co novo sistema de cita previa.
O Goberno municipal instaurou a cita previa para garantir a seguridade da cidadanía e dos/as empregados/as públicos/as nas instalacións municipais, e para mellorar a atención que se presta nos distintos servizos dentro do Plan de modernización dixital posto en marcha pola Concellaría de Economía, Facenda e Réxime Interior. Desde o 18 de maio as oficinas de Rexistro de María Pita, A Franxa, Ágora e Fórum e a Oficina Tributaria da Franxa atenderon 27.423 citas previas.
A cidadanía pode reservar as súas citas a través da web municipal, chamando ao teléfono de atención automática 881 505 101 ou no 010. Ademais, o novo sistema permite modificar e anular citas dun xeito sinxelo a través da web, e coñecer, mediante a lectura de códigos QR, o tempo de espera aproximado cando a/o cidadá/n chega ao servizo onde ten a cita concertada. "O sistema forma parte dos plans de transformación dixital da Administración local que ten na axenda o Goberno que preside Inés Rey. A implantación do servizo adiantouse por mor da COVID-19, pero a intención é mantelo no tempo e estendelo a outras áreas", dixo José Manuel Lage.
Deportes
10 resultados
O 5 de mar de 2024
As persoas interesadas poden participar no conxunto das sete carreiras ou apuntarse para a XII Carreira Popular da Torre do próximo 23 de marzo
O 25 de feb de 2024
A alcaldesa, Inés Rey, presidiu a entrega de medallas aos gañadores
O 8 de feb de 2024
Jonas Vingegaard, Egan Bernal, Ethan Hayter ou Carlos Rodríguez son algúns dos deportistas de elite presentes nesta competición
O 7 de feb de 2024
O evento, que converterá a cidade no epicentro nacional deste deporte, terá lugar no Coliseum con entrada gratuíta
O 7 de feb de 2024
Terá lugar na piscina municipal de Riazor a partir das 10.00 horas
O 6 de feb de 2024
O campo quedará terminado esta semana e desde o sábado poderanse xogar alí os primeiros partidos
ver máis
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible