Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña

Nas páxinas web municipais utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información, ou coñecer como cambiar a configuración, na nosa páxina de "Normas de uso".

Concello da Coruña

Subvención

  • Compartir
  • Engadir ao meu móbil | 
  • Imprimir

Convenio AJE para llevar a cabo el programa "Relánzate"

Ano:

2020

Tipo:

Subvenciones nominativas

Obxecto:

El presente convenio tiene por objeto establecer las bases de colaboración económica entre elAyuntamiento de A Coruña y la ASOCIACIÓN JÓVENES EMPRESARIOS DE A CORUÑA - AJECORUÑA con el fin de contribuir al desarrollo de programas para el emprendimientoempresarial mediante la ejecución del "Programa Relánzate" dirigido a ayudar a 23 empresasy emprendedores "en todos los aspectos que requiera su proceso de reactivación de laactividad, de reformulación de sus servicios y de la apertura de nuevos canales decomercialización y relación con los clientes a través del canal online"

El programa RELÁNZATE! tiene como objetivo "proporcionar todas las herramientas necesariaspara que las empresas y los negocios logren relanzar su actividad, reinventando susestrategias, adaptando su propuesta de valor a las nuevas necesidades y a las nuevasdemandas y dando los pasos necesarios para abordar la transformación digital cara a unmodelo con mayor peso del canal online".

Remuneración / Dotación:

34.999,64 €

Entidade:

Asociación de Jóvenes Empresarios de A Coruña

Documentos:

Convenio AJE 34.999,64 cast (984 KB)

Convenio AJE 34.999,64 gal (889 KB)

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión