Concello da Coruña

Concello da Coruña

ROMIC

Reclamacións ante a Oficina Municipal de Información ao Consumidor

Canles:

Telemático, Presencial

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Suxerencias, queixas, denuncias e información aos cidadáns

Materia:

Comercio, Asociacións e arbitraxe de consumo

Vixente:

Si

Calquera persoa, que considere que os seus dereitos como consumidora, víronse vulnerados, na adquisición e utilización dun ben ou servizo, pode presentar unha reclamación ante a OMIC.

Non poden reclamar á OMIC os que non actúen como consumidores finais e adquiren o produto ou servizo para a súa actividade empresarial, profesional ou artesanal.

A OMIC só atenderá as reclamacións e as denuncias de persoas que estean empadroadas neste municipio.

Reclamacións na Oficina Municipal de Información á persoa Consumidora (OMIC)

Inscricións:

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Calquera persoa, física ou xurídica que, como destinataria final, adquire, utiliza ou goza de bens e de servizos para o seu consumo ou uso particular, familiar ou colectivo, e sempre que o realícese dentro dunha relación de consumo isto é aquela que se produce entre as empresas e os consumidores finais.

Requisitos:

Ser consumidor final.

Non poden reclamar á OMIC os que non actúen como consumidores finais e adquiren o produto ou servizo para a súa actividade empresarial, profesional ou artesanal.

A OMIC só atenderá as reclamacións e as denuncias de persoas que estean empadroadas neste municipio.

Prezo / Custo:

Ningún.

Órgano que resolve:

O que resulte competente de conformidade coa normativa vixente.

Máis información:

Todo establecemento aberto ao público debe de dispoñer de follas de reclamación establecidas regulamentariamente, que o consumidor pode solicitar para presentar a reclamación.

Presentación

Prazo de presentación:

Sen prazo.

Documentación necesaria:

Impreso de reclamación ante a OMIC: Solicitude específica debidamente cumprimentada (modelo 005).

Documentación acreditativa: Documentación acreditativa dos feitos alegados, exemplos: xustificantes de compra, contratos, orzamentos, xustificante de depósito, etc.

Documentos relacionados

  • mod005_Reclamación ante a OMIC (168 KB)

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

Solicitude específica debidamente cumprimentada (modelo 005), acompañada da documentación acreditativa dos feitos alegados.

Como se fai?:

  • De forma presencial no Rexistro Xeral.Nas localizacións indicadas máis abaixo.
  • Por correo dirixido ao Rexistro da OMIC incluíndo a instancia de solicitude debidamente cumprimentada.
  • Nos demais supostos contemplados no art 16.4 da lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas

Internet

Que se necesita?:

Deberá dispoñer de certificado dixital .

Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a instalación que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".

No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

Como se fai?:

A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:

a) As persoas xurídicas.

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

Sede electrónica - Tramitación Telemática

Teléfono

Despois

Prazo de resolución:

O prazo máximo de resolución dependerá do tipo de reclamación ou denuncia.

Sentido do silencio administrativo:

Non procede

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión