Concello da Coruña

Concello da Coruña

Rexistro electrónico

Que é?

O Rexistro electrónico é o instrumento do Concello da Coruña que permite presentar solicitudes, escritos ou comunicacións por medios electrónicos todos os días do ano, as 24 horas do día. Permite controlar o fluxo de comunicación entre esta Administración e a cidadanía e outras organizacións, e dá fe de se se produciu ou non esta comunicación.

O Rexistro electrónico está integrado na propia tramitación electrónica dispoñible na Sede electrónica, ao iniciar un trámite (pode consultar estes na  Guía de procedementos e servizos ). Na presentación da solicitude:

  • O sistema emite automaticamente un recibo cos datos da solicitude, incluíndo a data e hora de presentación e o número de entrada de rexistro.
  • Para o cómputo de prazos terase en conta o Calendario, data e hora oficial
  • Cando se acheguen documentos que acompañen a solicitude, escrito ou documentación, o rexistro xerará un recibo acreditativo da entrega desa documentación que garanta a integridade e non repudio dos documentos achegados.

Accesos a solicitudes

Solicitude electrónica xeral

Solicitude xeral para aqueles procedementos que non contan cunha solicitude específica

Solicitudes electrónicas específicas

Asistencia en materia de rexistro

Oficinas de asistencia

Consulta as oficinas presenciais de asistencia en materia de rexistro para asistirte na realización de trámites electrónicos

Solicitude xeral

A solicitude xeral permite presentar electronicamente unha solicitude, escrito ou comunicación cando estes trámites non teñan establecido un sistema ou modelo específico.

  • Antes de cubrir e enviar o formulario, é necesario que a persoa solicitante comprobe se a petición corresponde á solicitude dun trámite específico do catálogo de procedementos do Concello da Coruña. Se xa existe un procedemento electrónico específico ou un formulario normalizado, o seu rexistro podería ser REXEITADO, de acordo co art. 66.6 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.
  • Pode presentar unha solicitude xenérica mediante o servizo Solicitude xeral, para presentar as solicitudes, escritos e comunicacións que non conten cun sistema electrónico específico nin cun modelo normalizado.
  • As persoas interesadas deberán achegar todos os datos necesarios, previstos no formulario de inicio do servizo, para a remisión electrónica de solicitudes, escritos ou comunicacións e, en particular, deberán identificar adecuadamente o órgano, servizo ou unidade da Administracion a quen dirixe a documentación.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión