AQSYR
Telefónico, Presencial, Telemático
Tramitación electrónica
Suxerencias, queixas, denuncias e información aos cidadáns
Sociedade e benestar, Poboación e comunidades
Concello da Coruña
Si
Este procedemento ten por finalidade posibilitar o exercicio do dereito da veciñanza da Coruña a formular queixas, suxestións ou reclamacións relacionadas co funcionamento dos servizos municipais.
Os avisos, queixas, suxestións e reclamacións distribúenselle internamente á unidade con competencias sobre o devandito servizo e, se é o caso, recoller as decisións adoptadas pola devandita unidade e comunicarllas á persoa interesada.
Suxestións e reclamacións
Calquera persoa física ou xurídica interesada que cumpra os requisitos indicados.
Persoa física
Habitantes do termo municipal que estean empadroados/as no municipio. Quen non estando empadroados/as, teñan establecidas unha ou varias relacións tributarias periódicas co concello.
Persoa xurídica
As entidades que teñan establecemento permanente no municipio.
Excepcións
No caso de que non se cumpran as condicións, poderase formular unha suxestión ou reclamación, pero non será obrigatoria a contestación á persoa interesada.
Ningún
O que teña a competencia sobre o asunto
Normativas relacionadas
Cubrir o formulario subministrado no punto de atención ao público.
Presentándose en calquera oficina de rexistro (ou de asistencia en materia de rexistros), coa correspondente cita previa
Non é necesario certifcado nin autenticación.
Accedendo ao formulario web e cubrindo os datos solicitados.
Chamando ao teléfono 010 (981 920 010 desde fóra do termo municipal da Coruña), e facilitando os datos que se lle soliciten.
Resposta
90 días para comunicar o resultado, sempre que se cumpran os requisitos establecidos.
Non procede
Outras versións
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible