Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña
Empregamos cookies propias (de sesión, de personalización, de preferencias) para mellorar a experiencia do usuario a través do sitio web e cookies de terceiros xeradas por servizos ou provedores externos ao sitio web, que recollen datos estatísticos, de uso, gustos dos usuarios, etc. Ao aceptar todas as cookies, dá o seu consentimento expreso para que as cookies propias e de terceiros sexan rexistradas e utilizadas. Ao rexeitar as cookies, acepta que só se usarán as súas propias cookies para mellorar a experiencia do usuario. Podes obter máis información, ou saber como cambiar a configuración, na nosa páxina Normas de uso
Praza de María Pita - baluarte do Parrote - praza de Santo Domingo - Xardín de San Carlos
Inicio: as/os participantes apearanse do transporte na parada de autobuses de Porta Real
Final: o transporte recollerá as/os participantes na parada de autobuses de Porta Real
Duración: 90 minutos
Servizo municipal:
Educación
Tipo de actividade:
Complementaria
Localización do centro:
Só da Coruña
Titularidade do centro:
Público, Privado, Concertado
Obxecto:
Recoñecer a importancia das persoas ao longo da historia e valorar as súas actitudes que determinaron cambios na historia
Coñecer algúns personaxes a través de fontes históricas
Aprender a valorar e conservar o patrimonio histórico-artístico favorecendo o coñecemento da cidade
A quen vai dirixido?:
Alumnado de 5.º e 6.º de EP
Cando:
Véxanse as condicións xerais do programa.
Inscricións:
Véxanse as condicións xerais do programa.
A historia das cidades constrúena as persoas. Coñecer os personaxes da nosa cidade supón un recoñecemento ás persoas partícipes na súa construción, desde as lendas ata a súa orixe, sen esquecer os personaxes que viviron na cidade e que lle axudaron a formar parte da historia.
Metodoloxía
A través dun pequeno caderno as/os escolares realizan distintas actividades relacionadas co itinerario e cos personaxes. As actividades intentan lembrar o máis característico dos personaxes a través de fontes históricas.
Competencia: cultural - artística
Coñecer, valorar e gozar do contorno natural, social e cultural, e as interaccións entre eles, así como as posibilidades de defensa, mellora e conservación
Coñecer, comprender, valorar e respectar as diferentes culturas e os seus patrimonios.
Desenvolvemento
Parada 1: Inés de Ben, podería ser unha heroína...
Parada 2: José Cornide e a Torre de Hércules
Parada 3: Sir John Moore e Rosalía de Castro, que teñen en común?
Parada 4: Alfonso IX e as súas Damas. As orixes de Crunia.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge.
Instalar agora un navegador compatible