SOL
Presencial
Descarga do formulario
Autorizacións, licenzas, concesións e homologacións, Rexistros e censos
Urbanismo e infraestruturas, Medio ambiente
Medio Ambiente, Sanidade, Cemiterios, Parques e Xardíns
Si
As persoas titulares dos terreos teñen a obriga de mantelos en condicións de funcionalidade, seguridade, ornato público e habitabilidade segundo o seu destino, de conformidade co previsto na lexislación vixente.
A través deste procedemento requíreselles ás persoas titulares dos terreos e soares situados no termo municipal para que realicen as actuacións necesarias para mantelos nas condicións sinaladas na Lei 2/2016, do 10 de febreiro, do solo de Galicia.
Expedientes de solares
Consultar requisitos específicos no apartado: ¿A quen vai dirixido?
Ningún.
Titular da Concellería Delegada de Medio Ambiente e Sustentabilidade.
No caso de que o expediente iníciese por denuncia dun particular, o denunciante terá que indicar a localización exacta do solar e os motivos polo que presenta a súa denuncia.
Normativas relacionadas
Sen prazo.
Documentos relacionados
Cubrir o impreso de solicitude dirixido ao Servizo de Medio Ambiente e demais documentación que se indica na apartado Documentación necesaria.
Nas Oficinas de rexistro municipais estará dispoñible o formulario de solicitude específico, que tamén se pode descargar desde esta páxina.
Tamén poderán remitirse mediante as demais formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Deberá dispoñer de certificado dixital .
Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar na solicitude, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
A través desta Sede electrónica municipal.
En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite, a través da Sede electrónica:
a) As persoas xurídicas.
b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).
c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.
d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.
Tres meses.
Negativo.
Contra a Resolución que se dite poderanse interpoñer os seguintes recursos:
Outras versións
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible