Actividades formativas para colectivos:
ETIQUETAXE ALIMENTARIA
Obxectivos:
Identificar e comprender os elementos mínimos e obrigatorios nas etiquetas dos alimentos, coñecer os distintos tipos de ingredientes e composicións presentes na etiquetaxe, desenvolver a capacidade de recoñecer diferentes produtos a través das súas etiquetas e analizar criticamente as etiquetas alimentarias en función da normativa vixente. Mediante este enfoque integral, búscase proporcionar unha visión completa e fundamentada sobre a información presentada nas etiquetas dos alimentos e o seu cumprimento normativo.
NUTRICIÓN E DIETA EQUILIBRADA
Obxectivos:
Fomentar unha alimentación consciente e saudable mediante a comprensión da diferenza entre alimentos e nutrientes, promovendo hábitos que conduzan a unha dieta sa, variada e equilibrada, proporcionando todos os nutrientes necesarios nunha proporción adecuada. Para logralo, utilizarase o prato de Harvard como guía para unha correcta alimentación, e crearanse diferentes menús que aseguren as cantidades adecuadas de nutrientes.
Obxectivos:
O obxectivo principal é fomentar o coñecemento sobre produtos ecolóxicos e alimentos procesados, promovendo unha análise comparativa para formar unha opinión obxectiva respecto diso. Ademais, búscase proporcionar as bases dunha alimentación saudable, ensinando pautas para organizar o consumo de alimentos sans e económicos.
PUBLICIDADE E CONSUMO CONSCIENTE
Obxectivos:
O obxectivo central é analizar a evolución da publicidade nos medios e desenvolver un sentido crítico fronte aos estereotipos utilizados nos anuncios. Ademais, búscase comprender os diferentes tipos de publicidade e a lexislación que a regula, especialmente en relación cos produtos alimenticios. Así mesmo, preténdese capacitar aos participantes para diferenciar e valorar obxectivamente os diversos produtos dispoñibles no mercado.
COMPRAS SEGURAS NA INTERNET
Obxectivos:
O propósito principal é proporcionar unha análise integral das compras en liña. Isto inclúe examinar as diversas opcións de produtos dispoñibles na Internet, así como analizar as técnicas de márketing utilizadas para promover a súa venda. Ademais, búscase explorar as vantaxes e desvantaxes da compra por Internet, xunto cunha comparación exhaustiva das diferentes formas de pagamento dispoñibles, considerando os beneficios e desafíos asociados a cada unha delas.
COMERCIO XUSTO
Obxectivos:
O obxectivo central é dar a coñecer o comercio xusto como unha alternativa baseada na solidariedade e a procura dun novo modelo de relacións comerciais. Ademais, búscase identificar os produtos de comercio xusto e coñecer a súa localización en diversas superficies comerciais. Desta maneira, promóvese o apoio a prácticas comerciais máis éticas e sostibles, contribuíndo a un mundo máis xusto e equitativo.
ECONOMÍA CIRCULAR
Obxectivos:
O obxectivo central é explorar as diferenzas entre a economía lineal (tradicional) e os modelos de economía circular. Ademais, búscase comprender a xeración masiva de residuos e a importancia de conectar ambos os extremos, transformando os residuos en materia prima útil. Ademais, preténdese dar a coñecer o proceso de fabricación e consumo no contexto da economía circular, fomentando actitudes cívicas que apoien este enfoque máis sostible e responsable. Desta maneira, búscase promover un cambio positivo cara a un sistema económico máis consciente e respectuoso co medio ambiente.
DEREITOS DAS PERSOAS CONSUMIDORAS
Obxectivos:
O obxectivo central é educar ás persoas en canto aos seus dereitos e deberes como consumidoras e usuarios. Ademais, preténdese fomentar a adopción de elementos que lles permitan desenvolverse na sociedade como consumidores conscientes, críticos, responsables e solidarios. Tamén se busca ensinar a tomar decisións de compra de maneira responsable.
RECLAMAR NA OMIC
Obxectivos:
O obxectivo principal é proporcionar un coñecemento completo sobre as institucións de consumo, especificamente a OMIC da Coruña, incluíndo a súa estrutura e funcionamento. Ademais, búscase familiarizar as e os participantes coas diversas formas de presentar reclamacións e como facelo de maneira adecuada. Así mesmo, preténdese informar sobre as diferenzas entre consultas, reclamacións, denuncias e solicitudes de arbitraxe. Por último, mostrarase como completar correctamente unha folla de reclamacións.
DEREITOS E DEBERES CON RESPECTO Á VIVENDA E TELEFONÍA
Obxectivos:
O obxectivo central é informar as cidadás e cidadáns sobre os seus dereitos e deberes en relación coa vivenda. Ademais, preténdese proporcionar coñecementos sobre os beneficios e diferenzas entre os distintos tipos de alugueiros e a normativa vixente en canto a este tema. Así mesmo, búscase descubrir as diversas opcións dispoñibles no ámbito da telefonía e os dereitos que posúen como usuarias e usuarios neste contexto.
AFORRAR NA FACTURA DA LUZ
Obxectivos:
O obxectivo principal é concienciar sobre o noso consumo e o seu custo, proporcionando indicacións e pautas para reducir gastos e lograr un consumo máis responsable. Ademais, búscase ensinar a realizar unha correcta lectura da factura da luz para comprender mellor o noso consumo enerxético e tomar decisións informadas.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible