Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña
Nas páxinas web municipais utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información, ou coñecer como cambiar a configuración, na nosa páxina de "Normas de uso".
Obxectivo:
Dar a coñecer as principais pautas que determinan a seguridade no consumo de forma que identifiquen claramente todos os produtos non alimenticios que se comercializan no mercado como seguros, evitando riscos para a nosa seguridade. Coñecer os requisitos xerais de seguridade, en particular a etiquetaxe, a documentación técnica e a notificación ás autoridades.
Duración:
1 hora
Idade recomendada:
Alumnado de educación primaria e ESO
Obxectivos:
Coñecer a etiquetaxe correcta, tanto no que respecta ás características do xoguete, como nas condicións de seguridade. Identificar xoguetes inseguros rexeitando aqueles que non traian indicacións de ningún tipo sobre as súas condicións de utilización. Coñecer as garantías e as súas características. Diferenciar os diferentes establecementos onde poder adquirir estes produtos.
Descrición:
Nesta actividade orientamos cara a unha compra responsable dos xoguetes baixo criterios económicos, de seguridade, didácticos...
Outros contidos relacionados
Duración:
1 hora
Idade recomendada:
Alumnado de Educación Infantil e Educación Primaria
Obxectivos:
Coñecer o material escolar, as súas características e cales son os adecuados para traballar. Identificar o material adquirindo hábitos e precaucións no uso de material escolar, para evitar danos tanto por toxicidade como por posibles danos de elementos mecánicos. Coñecer a etiquetaxe do material escolar e a información obrigatoria.
Descrición:
Nesta actividade ofrecemos información para facer unha compra e un uso responsable do material escolar, para evitar posibles riscos e conseguir unha duración prolongada del.
Duración:
1 hora
Idade recomendada:
Alumnado de Educación Primaria e ESO
Obxectivos:
Adquirir coñecementos sobre os perigos que se poden producir no ámbito doméstico, onde se produce o maior número de accidentes. Analizar os riscos da cociña e o baño como os lugares máis perigosos e de maior risco e as lesións máis habituais que se producen como traumatismos leves (golpes, caídas, cortes...), intoxicacións, queimaduras e afogamentos. Coñecer a información debe figurar nas etiquetas, fichas e pictogramas de seguridade dos produtos de limpeza para coñecer o produto e a súa utilización.
Descrición:
Inicialmente levamos a cabo unha chuvia de ideas para que as propias persoas participantes enumeren posibles riscos cotiáns no fogar. A continuación, e a modo de presentación, completamos esa lista con máis exemplos prácticos e accesibles para o alumnado.
Outros contidos relacionados
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible