Concello da Coruña

Concello da Coruña

DAS RONDAS S.L

Condicións do servizo

1) Titular

Das Rondas, S.L.

Avenida Alfonso Molina, s/n 15005 A Coruña

(á altura da c/ Marqués de Figueroa, pasado o edificio dos Xulgados e a Audiencia Provincial, en dirección saída da cidade)

2) Dirección da instalación

A mesma

3) Actividade

Establecemento de subministración de carburantes a vehículos mediante a venda ao público. Desenvolvendo as actividades seguintes:

IAE: 655.3

- Venda ao público de subministración de carburantes a vehículos

- Venda de lubricantes e aceites para vehículos

- Venda de produtos envasados de atención ao condutor

CNAE: 5050 (4730 actual)

RDPH: Clase 1, Grupo 0, Servizos

4) Tipoloxía de augas residuais

Augas fecais que proveñen dos aseos, pasan por un separador de graxas e van á rede de sumidoiros municipal.

Augas hidrocarburadas que se conducen a un separador de hidrocarburos con decantador previo e van á rede de sumidoiros municipal.

Augas pluviais limpas que proveñen das cubertas das marquesiñas e do edificio auxiliar, verten directamente á rede de saneamento municipal.

Nesta zona o Concello ten unha Rede de Saneamento unitaria. Cando teña sistema separativo, deberanse conectar independentemente (as fecais + hidrocarburadas) a fecais e as pluviais ás pluviais, previa solicitude de acometida.

Terán un prazo de tres meses para executar a obras.

5) Arqueta de toma de mostras (ETRS 89 ZONA 29)

X: 548.052,79 m

E: 4.800.228,82 m

Arqueta de toma de mostras de augas fecais:

X: 548.031,79

E: 4.800.201,38

6) Punto de conexión á Rede de sumidoiros Municipal (UTM ETRS89 ZONA 29)

Augas fecais + pluviais:

X: 548.051,38

E: 4.800.197,18

Hidrocarburados:

X: 548.057,32

E: 4.800.241,85

7) Caudal de vertedura

Augas pluviais: 

2.405 m3 / ano

Augas hidrocarburadas:

209 m3/ano – 0,57 m3 /día

Augas fecais:

300 m3/ano

8) Valores límite de emisión e parámetros a controlar

Arqueta toma de mostras augas hidrocarburadas:

 

Valor medio diario

Valor instantáneo máximo

Aceites e graxas

100 mg/l

150 mg/l

Tensioactivos Aniónicos

6 mg/ MBAS/l

20 mg MBAS/l

Sufuros Totais

1 mg s/l

5 mg s/l

Sulfuros disoltos

0,3 mg/l

0,3 mg/l

Hidrocarburos totais

15 mg/l

15 mg/l

Hidrocarburos aromáticos policíclicos

0,2 mg/l

0,2 mg/l

Arqueta toma de mostras de augas fecais:

 

Valor medio diario

Valor instantáneo máximo

Nitróxeno amoniacal

30 mg/l

50 mg/l

Nitróxeno Kjeldahl

40 mg N/l

50 mg N/l

Condutividade

5.000 m__MCE_ITEM__µ/cm

5.000 m__MCE_ITEM__µ/cm

DBO5

500 mgO2/l

1.000 mgO2/l

DQO

1.000 mgO2/l

1.500 mgO2/l

Fósforo total

40 mg P/l

40 mg P/l

PH

5,5 - 9

5,5 – 9

Sólidos en suspensión

500 mg/l

1.000 mg/l

9) Resultados analíticos

Auga hidrocarburada

2015

Aceites e graxas

0,44 mg/l

T.P.H

0,75 mg/l

Sulfuros totais

0,19 mg/l

Deterxentes aniónicos

2,17 mg/l

Auga residual 

2015

DBO5

13 mgO2/l

DQO

40 mgO2/l

Condutividade

147 μS/cm

Fósforo total

0,66 mg/l

Nitróxeno amoniacal

<0,78 mgN/l

pH

7

Sólidos en totais en suspensión

20 mg/l


10) Horario de Vertedura

Horario de funcionamento da gasolineira.

11) A Sección de control

Quedará reducida a unha arqueta de control 80x80 cm.

12) Prazo para adaptarse aos límites de vertedura

Segundo a documentación achegada, xa cumpre a instalación neste momento os límites de Vertedura.

12) Programa de control de Verteduras

  • As recollidas de mostras e as análises deberán de realizarse por laboratorio homologado.
  • Cada trimestre deberá de realizarse unha analítica dos parámetros relacionados no apartado 12 desta Autorización, no referente á arqueta de toma de mostras de augas hidrocarburadas.
  • Cada ano deberán de realizar unha analítica completa de todos os parámetros do apartado 12.
  • Cada ano deberán entregar ao Concello as analíticas trimestrais e anuais anteriores.
  • Cada ano deberán de entregarse os xustificantes do Xestor da separadora de hidrocarburos, coas súas cantidades correspondentes.
  • Cada ano deberá de remitirse ao Concello copia da documentación que se ha de enviar á Xunta de Galicia, segundo o condicionado da aprobación do Informe de Situación do Só.
  • Cada ano deberán de comunicarse os caudais de auga consumidos da Rede Pública.

13) Prazo e validez do permiso de Vertedura

Oito anos desde a Notificación da concesión da Autorización de Vertedura, salvo os condicionantes do Artigo 15.5 da citada Ordenanza Municipal.

14) Actuacións e medidas que deben de ser postas en caso de emerxencia

Se unha analítica das recollidas trimestralmente dá valores por encima dos límites, deberá de comunicarse, antes de 24 horas ao Concello para tomar as medidas oportunas.
Para o resto de actuacións, remitímonos ao cumprimento do seu plan de Autoprotección de emerxencia e evacuación, na parte referida a verteduras accidentais, que forma parte da documentación técnica entregada e que obran neste expediente.

Toda a documentación entregarase en papel e soporte informático (CD).

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión