Fomentar a educación en valores con obxecto de mellorar a cohesión social e reducir as situacións de conflito, acoso e violencia, fomentando o intercambio intercultural e a riqueza da diversidade e facilitando o respecto ás diferenzas culturais, étnicas e sociais.
Alumnado de EI, EP e ESO de centros públicos da cidade.
Centros onde se oferta
CEIP Raquel Camacho, CEIP San Pedro de Visma, CEIP Rosalía de Castro, IES Agra do Orzán e IES Rafael Dieste.
Non se admiten máis centros para o curso 2025/2026.
Semanal e/ou quincenal
O proxecto é desenvolvido por artistas en activo, de diferentes culturas, con formación pedagóxica en aulas desde Infantil (5 anos) ata 2º de ESO, en presenza do/a profesor/a titor/a.
Servizo Municipal de Educación
A Fundación Yehudi Menuhin España e a Fundación Paideia desenvolven MUS-E na Coruña desde 2015.
O traballo en horario lectivo é posible grazas a un convenio asinado por ambas as entidades coa Consellería de Educación da Xunta de Galicia e o Concello da Coruña.
https://fundacionyehudimenuhin.org/programas/mus-e/
Entidades colaboradoras
Fundación Yehudi Menuhin España:
www.fundacionyehudimenuhin.org
Fundación Paideia:
Gratuíto.
A inclusión educativa e social desde a arte
A finalidade do Programa MUS-E é o traballo desde as Artes no ámbito escolar, como ferramenta que favorece a integración social, educativa e cultural do alumnado e as súas familias, e contempla o desenvolvemento da intelixencia emocional, como fonte que pretende fomentar a cohesión social, e loitar contra a posible exclusión de nenos e nenas que viven en ambientes desfavorecidos.
MUS-E fai fincapé na importancia do diálogo e a interacción así como o desenvolvemento da creatividade e a imaxinación na práctica educativa para a mellora das aprendizaxes na escola e o traballo en valores.
Actividades
O programa realízase a través de sesións e talleres impartidos por artistas en activo, de diferentes culturas, cunha elevada formación artística e experiencia pedagóxica, nos que se tenta que as persoas participantes (menores, familias e docentes) canalicen a súa creatividade, reforcen a súa autoestima e melloren as súas aprendizaxes.
Sen dúbida, un alumnado motivado é un alumnado que aprende.
Metodoloxía
O Programa recolle e aplica a Metodoloxía de intervención MUS-E , desenvolvida desde hai máis de 25 anos en Europa, onde se recolleron aqueles elementos craves na intervención para alcanzar éxito, o marco de traballo utilizado foi:
Principios
Condicións do programa
O proxecto leva a cabo en horario lectivo e, por tanto, trabállase con todo o grupo-aula. O proxecto inclúese na PGA do centro e debe ser previamente aprobado polo claustro escolar. A participación activa do AMPA é moi desexable xa que se traballará coas familias.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible