Concello da Coruña

Concello da Coruña

Reclamacións ante a Oficina Municipal de Información ao Consumidor

Calquera persoa, que considere que os seus dereitos como consumidora, víronse vulnerados, na adquisición e utilización dun ben ou servizo, pode presentar unha reclamación ante a OMIC.

Non poden reclamar á OMIC os que non actúen como consumidores finais e adquiren o produto ou servizo para a súa actividade empresarial, profesional ou artesanal.

A OMIC só atenderá as reclamacións e as denuncias de persoas que estean empadroadas neste municipio.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Horario de verán

(1 de xuño - 30 de setembro)

Sábados e domingos ás 12.00 h

Horario de inverno

(1 de outubro - 31 de maio)

Domingos ás 12.00 h

Contacto

RESERVA PREVIA no teléfono do Museo Arqueolóxico e Histórico do Castelo de San Antón

981 189 850

Chamadas locais: 010 / 981 184 278

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión