Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña

Nas páxinas web municipais utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información, ou coñecer como cambiar a configuración, na nosa páxina de "Normas de uso".

Concello da Coruña

Rede de Cidades que Camiñan destaca a implantación de Coruña Cidade 30

cidade30

A Cidade 30 é unha marca urbana, unha mensaxe de sustentabilidade.

A asociación Rede de Cidades que Camiñan, á que está adscrita o concello, puxo como exemplo a boa xestión que está a levar a cabo na cidade con respecto á súa conversión a Coruña 30, antes de que a DXT implante esta velocidade de 30 Km/ h como a máxima para circular en territorio urbano.

O colectivo destaca que o Goberno local xa recuperou 50.000 m² de espazo público, que se pode transitar a pé, especialmente no eixo central e no bordo litoral de 12 Km lineais que ten a cidade, habilitando novos carrís para ciclistas e corredoras/es baixo a premisa dun "carril menos, unha beirarrúa máis".

Nesta reflexión en que A Coruña aparece como modelo, o concelleiro de Mobilidade, Juan Díaz Villoslada, sinalou que, ao ser un municipio de extensión reducida, a cidade alcanza só na súa primeira coroa metropolitana os 420.000 habitantes e que isto implica a entrada de 110.000 vehículos ao día.

Aínda que ten unha longa tradición peonil, o edil explicou que é a primeira vez que se aborda a mobilidade peonil desde unha perspectiva estratéxica, "no camiño da nova axenda urbana destinada a cumprir os obxectivos de desenvolvemento sustentable".

Villoslada lembrou que a orixe desta noticia política de mobilidade está na Declaración institucional que se aprobou durante unha sesión plenaria e na creación da Mesa de Mobilidade, con dez grupos de traballos específicos aos que están vinculadas máis de 100 persoas.

Pertencen ás distintas administracións, colexios profesionais, asociacións de comerciantes, veciñais e outras entidades como as que agrupan a ciclistas, patinadores/as, "rollers" ou as relacionadas coa loxística da última milla.

Neste sentido, afirma que a pandemia acelerou o proceso en que se reduciu a 30 km/ h a velocidade no 90% das vías urbanas e que se peonalizou San Andrés, unha das principais rúas da Coruña, durante as fins de semana.

Desta experiencia, Villoslada indicou que se rexistraron menos resistencias das esperadas e que recibiron o apoio do comercio.

A mobilidade marca como obxectivos cuestións como optimizar o sistema de carga e descarga e mellorar as contornas escolares e a accesibilidade, sobre todo pensando na poboación maior.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión