Concello da Coruña

Concello da Coruña

Circulación e Tráfico

Tráfico

  • Incidencias de Mobilidade
  • Campañas de vixilancia
  • Conducir con Seguridade no inverno

En moto pola cidade

Conducir unha motocicleta é divertido, emocionante, dáche unha sensación de liberdade indescritible e é un medio de transporte económico e rápido, pero tamén sabemos que é un medio inseguro, pois a diferenza dun coche, a carrocería da motocicleta é mínima, polo que un impacto nun accidente será recibido practicamente na súa totalidade polo condutor e/ou o pasaxeiro, e isto sen contar con algunha caída.

EQUIPO DE PROTECCIÓN

O motociclista vai tan exposto que é necesario que leve un equipo de protección; pensa nel coma se fose unha especie de armadura protectora que che coidará e defenderá dos golpes que poidas recibir. Este equipo pode variar dependendo o tipo de motocicleta que conduzas así como a actividade ou deporte que desempeñes (non é o mesmo equipo para unha competición de motocrós que para ir ao cinema no teu scooter). De calquera xeito, o equipo mínimo de protección consta de casco, cazadora e luvas. Os que utilizan motocicletas de gran cilindrada optan por utilizar tamén un pantalón protector e botas de motociclismo.

FAICHE VISIBLE

1. Usa unha moto de cores brillantes

Pode parecer unha obviedad, e o é, con todo moitos non teñen este detalle en conta á hora de escoller a moto, é máis, nunha gran parte dos casos, os fabricantes ofrecen as súas motos en cores que facilmente pasan desapercibidos, de día ou de noite, e con todo non sobra a recomendación. Unha moto decorada con cores brillantes pode chamar a atención dun condutor distraído á hora de adiantar ou de saír a un cruzamento de vías. Con todo como adoita suceder a lóxica non vai da man coa práctica, e por elo é tan común ver tantas motos negras, grises, con cores mate que non se fan ver pero locen divinas neses tons.

2. Usa pezas de alta visibilidade

Ata fai relativamente pouco tempo era absolutamente descoñecido o tema das pezas de alta visibilidade para motociclistas, hoxe día converteuse en tendencia. Cada día , é máis común atopar ofertas de produtos, desde cascos, chaquetas, luvas ata impermeables, elaborados co amarelo ou o laranxa fluorescentes que son os que máis se asocian a situacións de perigo.

3. Permanece lonxe dos puntos cegos

Un punto cego é toda aquela área, cara atrás do vehículo, que non é cuberta polos espellos retrovisores, adicionalmente os puntos cegos son distintos en cada vehículo, unha moto con espellos grandes ten menos áreas cegas que una con espellos pequenos, un camión ten puntos cegos distintos aos dun turismo ,etc. A regra xeral di da seguinte maneira:" Se no retrovisor do vehículo que che precede veslle a cara ao condutor , devandito condutor pódeche ver tamén. Se non, non existes."

4. Usa as luces

Unha moto, por grande que sexa, é un vehículo pequeno en relación ao espazo que ocupa. Non é fácil de ver cando pairas na intersección buscando vehículos que se dirixan cara a ti. Se a isto súmaslle o ir coas luces apagadas o resultado é, unha vez máis, que non existes para os demais. O rodar coas luces acesas todo o tempo, de día e obviamente de noite, incrementa "o risco de ser vistos".

5. Usa reflectores

Sen chegar a extremos de personalización nin cousa polo estilo, unhas poucas cintas reflectoras estratexicamente situadas aumentarán considerablemente as posibilidades de que ti e a túa moto sexan vistos, particularmente ao ser iluminados lateralmente por outro vehículo.

PRESTA MOITA ATENCIÓN Á ESTRADA

O asfalto presenta moitos retos e desafíos para as motocicletas, debido a que unha motocicleta fai menos contacto co asfalto que un coche. Area, follas de árbore molladas ou pedras pequenas poden xerar que a moto patine inesperadamente; unha pequena fochanca ao que non lle prestas atención nun coche pode causar unha caída nunha motocicleta. Sempre se debe estar alerta.

EVITA O MAL TEMPO

Os climas extremos poden ser sumamente perigosos para o motociclista. O exceso de calor combinada co casco pechado pode facer que che desmayes, a choiva fai ao pavimento esvaradío, o vento extremo pode tirarche e a néboa impídeche ver. Se o clima cambia de maneira inesperada o máis recomendable é deter a marcha e esperar a que o clima mellore.

As EMOCIÓNS EXTREMAS SON PARA O CIRCUÍTO

As acrobacias en motocicleta son atractivas e emocionantes, pero estas deben ser realizadas unicamente en ambientes controlados. Realizalas na rúa ou a estrada constitúe un risco enorme para o motociclista e todos os que o rodean.

Guía para usuarios de motocicletas

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión