Concello da Coruña

Concello da Coruña

Cando:

2 de decembro de 2021

Publicación da lista de requirimento de documentación e corrección de solicitudes sobrevindas de Bolsa comedor, para o curso 2021/2022

O prazo para presentar a documentación requirida é desde o día 3 ao 20 de decembro

Hoxe publícase no Taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, a lista de requirimento de documentación e corrección de solicitudes da convocatoria de Bolsa comedor, por causa sobrevinda, do curso 2021/2022.

Como consultar a lista:

As solicitudes de Bolsa comedor por causa sobrevinda están publicadas segundo o código do asento (COD.ASENTO). O código do asento é o identificador da solicitude, constituído por unha serie de letras e números.

Nas solicitudes presentadas presencialmente en calquera dos rexistros municipais, este código aparece na casa "Identificador" da Portada Normalizada de Documento Electrónico que se lle entregou na oficina do Rexistro.

Se a solicitude presentouse no Rexistro de Ágora, o seu código de asento comeza por AGOE, no Fórum Metropolitano por FORE, na Franxa por FRAE e en María Pita por RMPE. Se se presentou a solicitude na sede electrónica municipal, aparece no campo "código do asento" ou selo dixital de rexistro.

Na columna REQUIRIMENTOS do documento relaciónase a documentación que teñen que presentar as persoas solicitantes e ás que se lles concede un prazo de 10 días hábiles para emendar a solicitude.

Advírtese ás persoas solicitantes que constan na lista de requirimento de documentación que, de non atender este requirimento ou non facelo de forma adecuada, entenderase que desisten da súa respectiva solicitude.

A documentación poderase presentar:

  • Nas oficinas dos rexistros municipais de María Pita, Ágora, Fórum e a Franxa con cita previa
  • Na sede electrónica municipal https://sede.coruna.gob.es/
  • Por calquera outro medio dos que permite o art. 16.4 dá Lei 39/2015 do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

O prazo para presentar a documentación requirida é ata o día 20 de decembro.

*Cita previa: Para presentar a documentación nos rexistros municipais de María Pita, Ágora, Fórum e a Franxa hai que solicitar cita previa a través da páxina web municipal https://citaprevia.coruna.gal/ ou Teléfono de Atención Cidadá 010.

Documentos:

Lista requirimento de documentación de bolsas comedor por causas sobrevindas (63 KB)

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión