Acción de dinamización lingüística consistente nun concurso de monólogos cómicos para potenciar a comprensión e a expresión oral, ademas da creatividade e a naturalidade no uso da lingua galega.
O alumnado interesado poderá inscribirse no TALLER DE INTRODUCIÓN Á INTERPRETACIÓN DE MONÓLOGOS CÓMICOS, co obxecto de axudarlles a puír os seus textos e mellorar a súa interpretación cómica. As datas de inscrición no taller e o día da súa celebración están pendentes de confirmar.
Só da Coruña
Educación
Complementaria
Público, Concertado, Privado
Alumnado de ESO, BACH e FP dos IES, CIFP e centros concertados e privados do Concello da Coruña.
Anual
Gratuíto
A participación é voluntaria e a inscrición gratuíta , a través da ficha específica; na que constarán os seguintes datos: nome e apelidos, NIF/NIE, idade, teléfono e correo electrónico de contacto, centro educativo, nivel, curso e grupo. E se é menor de idade, permiso dos seus pais ou titores legais.
A adxudicación farase pola orde de chegada das inscricións.
Condicións do programa
Os monólogos tratarán temas de actualidade elixidos polos técnicos do Servizo Municipal de Educación en tres categorías diferentes:
Cada centro docente poderá presentar o alumnado participante de maneira individual ou en grupos.
Cada alumno/a que se presente individualmente representará un monólogo.
Cada grupo estará integrado por un máximo de tres alumnos/as e representará un só monólogo.
O Servizo Municipal de Educación publicará con antelación as condicións e prazos para presentar os textos dos monólogos.
21/05/2021
Ás 18 horas no Centro Ágora
Xa rematou
Dende o 21/04/2021 ata o 14/05/2021
Servizo Municipal de Educación
Ana Botana
Tel. 981 184 200, ext: 12041
Servizo Municipal de Educación
Actividades relacionadas
Documentos relacionados
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible