Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña

Nas páxinas web municipais utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información, ou coñecer como cambiar a configuración, na nosa páxina de "Normas de uso".

Concello da Coruña

Servizos

Realización de informes, emisión de cédulas e certificados urbanísticos:

A petición dos interesados particulares, ou de Administracións Públicas que o necesitan, realízanse informes de parcelas incluídas no termo municipal da Coruña. Se así se especifica polo solicitante, os mencionados informes confecciónanse dándolle a forma da cédula urbanística sinalada na Lei do Solo de Galicia. Estes informes serven de base, se iso é necesario, para a emisión de certificados urbanísticos, subscritos polo Secretario do Concello.

Emisión de informes de distancias:

Este tipo de informe realízase a petición de interesados, coa finalidade de xustificar unha determinada distancia de percorrido entre dous puntos situados dentro do termo municipal da Coruña. A medición realízase sobre a cartografía oficial do Concello e sobre un teórico percorrido a pié, sobre a liña máis recta posible.

Informes de plan:

Durante a tramitación dos instrumentos de plan de iniciativa privada, os técnicos do departamento informan os documentos presentados polos promotores dunha determinada actuación, comprobando a súa adecuada inserción na estratexia de desenvolvemento do Plan Xeral, así como o cumprimento da lexislación vixente de aplicación segundo o caso.

Redacción de instrumentos de plan:

En desenvolvemento das determinacións previstas no Plan Xeral vixente, polos servizos técnicos e xurídicos do departamento, redáctanse as figuras de plan de iniciativa pública necesarias para a súa execución. A iniciativa pode partir de: obxectivos sinalados polo propio Plan Xeral; necesidades detectadas por outros departamentos municipais, ou o propio departamento de plan; solicitudes realizadas por outras Administracións Públicas; e, por último, solicitudes de particulares ou Asociacións de Veciños.

Atención ao público:

Os luns, mércores e venres, en horario laboral de 12:00 a 14:00 h, aténdese por parte dos técnicos do Departamento, consultas do público sobre o plan vixente ou en tramitación (períodos de información pública dos instrumentos). Para a realización de consultas cun técnico é necesaria a petición previa de cita por algún dos procedementos indicados na web municipal.

Consulta de documentos de plan:

Os instrumentos de plan son documentos públicos que son accesibles ao público en todo momento. Na oficina de información ao público existe un exemplar de todos os instrumentos de plan aprobados definitivamente para a súa consulta polos interesados. Do mesmo xeito, dos instrumentos que están en tramitación, existe un exemplar a disposición dos interesados durante o período de información ao público establecido pola lei.

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión