PADEXTR
Telemático, Presencial
Tramitación electrónica
Rexistros e censos
Trámites online, Poboación e comunidades
Si
Este procedemento permite facer o trámite de confirmación que a lexislación prescribe para a cidadanía da Unión Europea e dos Estados parte no Acordo sobre o Espazo Económico Europeo, así como dos que, sen pertencer a estes países, teñen cartón de residencia de réxime comunitario (por ser familiares de comunitarios) e aqueles que teñen autorización de residencia de longa duración.
O concello enviará un aviso ao seu domicilio de empadroamento cando teña que facer este trámite. Por tanto, é moi importante que teña actualizado no Padrón o seu enderezo habitual pois pola contra non poderá recibir este preaviso.
En resposta a ese preaviso, poderá realizar a confirmación de dúas maneiras:
En caso de non realizar a confirmación de residencia, iniciarase un expediente de baixa de oficio no padrón de habitantes.
No suposto de menores de idade, a persoa representante legal asinará a confirmación e deberá achegar o libro de familia/certificado de nacemento orixinal.
Pola súa banda, o trámite de renovación só se pode realizar por comparecencia nos rexistros de María Pita, Fórum ou Ágora, non se admitirá neste caso a vía en liña.
Como regra xeral, a renovación farase cada 2 anos e a confirmación cada 5 anos.
Padrón: renovación de empadroamento e confirmación de residencia para persoas estranxeiras
Todas as persoas estranxeiras non comunitarias empadroadas e que non teñan un permiso de residencia permanente teñen que renovar a inscrición padroal cada 2 anos desde a data de empadroamento inicial.
Deben realizar o trámite de confirmación as persoas estranxeiras que non teñen a obriga de renovar cada dous anos, cando existan indicios de que puidesen deixar de residir ou a súa inscrición non variase nos últimos cinco anos. Neste caso pódense dar as seguintes situacións:
Este trámite utilizarase para responder á petición que previamente lles enviase o concello ás persoas interesadas.
Ningún
Normativas relacionadas
A renovación deberase facer cada dous anos, e a confirmación cada cinco.
En calquera caso, sempre en resposta ao preaviso do concello, a partir do cal dispoñerá do prazo de dous meses.
Os documentos acéptanse nos idiomas oficiais: galego e castelán. En caso contrario deberá achegar o orixinal e a tradución realizada polo consulado ou por unha persoa tradutora xurada.
É aconsellable achegar a carta do concello.
Persoas afectadas polo trámite maiores de idade: documento de identidade que se solicita na carta, que é o que consta no Padrón de habitantes e pode ser:
Persoas menores de idade: ademais, documento que acredite a representación do/a menor:
*No caso de menores de 14 anos non será obrigatorio que dispoñan de NIE, pasaporte ou documento identificativo do seu país de orixe e que, por tanto, co libro de familia (ou similar), partida de nacemento ou pasaporte dos pais (se alí figuran os datos do/a menor), será suficiente para realizar calquera xestión padroal.
Os documentos especificados no apartado "Documentación necesaria".
Deberá solicitar cita previa e presentarse no momento establecido coa documentación.
Deberá dispoñer de certificado dixital.
Presentación da documentación en liña. Pulsando o botón Tramitar.
https://sede.coruna.gal/opensiac/action/tramitacion?method=enter&id=1445
Estimatorio

29 de outubro de 2025
Un novo programa, dirixido a público familiar, que se incorpora á carteleira do planetario da Casa das Ciencias

24 de setembro de 2025
Unha exposición retrospectiva con imaxes de astronomía de Alfredo Madrigal, un dos grandes astrofotógrafos galegos da súa xeración

20 de setembro de 2025
Os Prismas de Bronce entregaranse nun acto que terá lugar o próximo 15 de novembro no Concello da Coruña
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible