Enténdese por información urbanística toda a información disposta polas administracións públicas baixo calquera forma de expresión e en todo o tipo de soporte material, referida aos instrumentos de plan e xestión urbanísticos e á situación urbanística dos terreos, así como ás actividades e medidas que poidan afectar a esta.
Para solicitar unha cédula, certificado ou informe urbanístico necesitará:
A documentación pode presentarse, ademais de na área de Urbanismo, en calquera outro rexistro municipal, así como en todos aqueles que establece o art. 38.4 da Lei 30/1992 de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común.
Onde se fai?
Documentos relacionados

29 de outubro de 2025
Un novo programa, dirixido a público familiar, que se incorpora á carteleira do planetario da Casa das Ciencias

24 de setembro de 2025
Unha exposición retrospectiva con imaxes de astronomía de Alfredo Madrigal, un dos grandes astrofotógrafos galegos da súa xeración

20 de setembro de 2025
Os Prismas de Bronce entregaranse nun acto que terá lugar o próximo 15 de novembro no Concello da Coruña
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible