Concello da Coruña

Concello da Coruña

Solicitude de cédulas, certificados ou informes

En que consiste?:

Enténdese por información urbanística toda a información disposta polas administracións públicas baixo calquera forma de expresión e en todo o tipo de soporte material, referida aos instrumentos de plan e xestión urbanísticos e á situación urbanística dos terreos, así como ás actividades e medidas que poidan afectar a esta.

Enderezo:

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

Para solicitar unha cédula, certificado ou informe urbanístico necesitará:

  • Cubrir o "Impreso de solicitude xeral" que poderá atopar na oficina de información e rexistro de Urbanismo, ou ben descargalo accedendo á ligazón que figura en "Documentos".
  • Achegar un plano de emprazamento, que se lle facilitará na oficina de información e rexistro de Urbanismo.
  • No caso de solicitar un certificado urbanístico terá a obriga de pagar a taxa correspondente.

Internet

Teléfono

Máis información:

A documentación pode presentarse, ademais de na área de Urbanismo, en calquera outro rexistro municipal, así como en todos aqueles que establece o art. 38.4 da Lei 30/1992 de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común.

Documentos relacionados

  • mod 001 solicitude xeral (119 KB)

Novidades

Noticias

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión