Concello da Coruña

Concello da Coruña

RESPPATR

Responsabilidade patrimonial por danos

Canles:

Telemático, Presencial

Tipo:

Responsabilidade patrimonial e outras solicitudes de indemnización

Materia:

Sector público

Vixente:

Si

Os particulares terán dereito a ser indemnizados polas administracións públicas correspondentes por toda lesión que sufran en calquera dos seus bens e dereitos, salvo nos casos de forza maior, sempre que a lesión sexa consecuencia do funcionamento normal ou anormal dos servizos públicos.

Reclamación de responsabilidade patrimonial da Administración

Inscricións:

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Interesado (persoa física ou xurídica prexudicada pola actuación/omisión da Administración), en por si ou a través de representante.

Requisitos:

Posuír lexitimación para iniciar a reclamación segundo a Lei 39/2015 de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Prezo / Custo:

Ningún.

Órgano que resolve:

Titular da Concellería Delegada de Economía, Facenda e Réxime Interior

Máis información:

Na reclamación deberanse especificar as lesións producidas, a presunta relación de causalidade entre estas e o funcionamento do servizo público, a avaliación económica da responsabilidade patrimonial, se fose posible, e o momento en que a lesión efectivamente produciuse, e irá acompañada de cantas alegacións, documentos e informacións estímense oportunos e da proposición de proba, concretando os medios de que pretenda valerse a persoa reclamante.

Presentación

Prazo de presentación:

En todo caso, o dereito para reclamar prescribe ao ano de producido o feito ou o acto que motive a indemnización ou de manifestarse o seu efecto lesivo. En caso de danos de carácter físico ou psíquico ás persoas, o prazo empezará a computarse desde a curación ou a determinación do alcance das secuelas.

Documentación necesaria:

  • Solicitude xeral: Solicitude xeral debidamente cumprimentada. No caso de que se solicite telemáticamente a través desta sede electrónica, mediante o formulario web ao que se acceda.
  • Acreditación da representación: Acreditación da representación, no seu caso.
  • Documentos acreditación: Todos aqueles documentos que sirvan para acreditar os feitos, a relación de causalidade e os danos obxecto de reclamación.

Documentos relacionados

  • mod 001 solicitude xeral (119 KB)

Canles de presentación

Presencial

Que se necesita?:

Consultar a apartado "Documentación necesaria".

Nas Oficinas de rexistro municipais estará dispoñible o formulario de solicitude xeral, que tamén poderá descargalo desde esta páxina.

Tamén poderán remitirse mediante as demais formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Internet

Que se necesita?:

  • Deberá dispoñer de certificado dixital.
  • Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a reclamación que solicita, segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
  • No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

Como se fai?:

  • A través desta Sede electrónica municipal.

En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite a través da Sede electrónica:

a) As persoas xurídicas.

b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).

c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

Páxina web:

Tramitar

Teléfono

Despois

Prazo de resolución:

Seis meses desde que se iniciou o procedemento.

Sentido do silencio administrativo:

Desestimatorio

E despóis?:

Recursos posibles:

  • Recurso potestativo de reposición
  • Recurso contencioso-administrativo
  • Recurso extraordinario de revisión

Novidades

Noticias

Que che parece esta sección?

-101-101-101

Síguenos en

Tes un navegador demasiado antigo!

Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

Iniciar sesión