Concello da Coruña

Concello da Coruña

STD

Servizo de Teleasistencia Domiciliaria

Canles:

Telemático, Presencial

Nivel de tramitacion electronica:

Descarga e envío do formulario

Tipo:

Prestacións

Materia:

Sector público, Sociedade e benestar

Vixente:

Si

Servizo de atención durante as 24 horas do día, os 365 días do ano, mediante un dispositivo que permite a acódelas usuarias, ante calquera situación de emerxencia e con tan só apertar un botón, comunicarse coa central, atendida por persoal especializado, para dar resposta á crise presentada.

A Teleasistencia Domiciliaria é un servizo de atención telefónica ininterrompida que consta dunha unidade de alarma (medallón ou pulseira) que leva acódea usuaria, un terminal telefónico e unha central informatizada, receptora de chamadas, situada no centro de atención.

Servizo de teleasistencia domiciliaria

Inscricións:

Sobre o procedemento

A quen vai dirixido?:

Persoas físicas para si ou para os seus familiares que reúnan os requisitos establecidos na Ordenanza municipal de Teleasistencia domiciliaria.

  • Persoas que viven ou están soas e cuxas limitacións físicas e/ou psíquicas impídanlles ou dificulten a solicitude de axuda ou aviso a familiares e servizos médicos en caso de urxencia.
  • Padecer patoloxías ou ter limitacións persoais polas que se atopen en situacións de especial fraxilidade ou vulnerabilidade, e que requiran a utilización de dispositivos de alarma e control.

Requisitos:

  • Estar empadroado/a e residir no municipio da Coruña.
  • Dispoñer de linea telefónica.
  • Non padecer limitacións auditivas que impidan a utilización do servizo.
  • Pertencer ao colectivo ao que vai dirijido.

Prezo / Custo:

Ningún.

Órgano que resolve:

Titular da Concellería Delegada de Igualdade, Benestar Social e Participación

Máis información:

A Teleasistencia Domiciliaria é un servizo de atención telefónica ininterrompida que consta dunha unidade de alarma (medallón ou pulseira) que leva acódea usuaria, un terminal telefónico e unha central informatizada, receptora de chamadas, situada no centro de atención.

Está activo as 24 horas do día, os 365 días do ano.

    Presentación

    Prazo de presentación:

    Durante todo o ano.

    Documentación necesaria:

    • Solicitude de servizos de maiores, dependencia e discapacidade.
    • Certificado de pensións: Certificado de pensións (expedido polo INSS ou a entidade que proceda), prestación, nómina da persoa solicitante e de todos os membros da unidade de convivencia computables para efectos da capacidade económica.
    • Declaración da renda ou certificado negativo: Fotocopia da declaración da renda ou certificado negativo da mesma, de todos as persoas que convivan no domicilio. (Poderase substituir pola autorización asinada que consta na solicitude a favor do Concello da Coruña, para realizar as comprobacións oportunas).
    • Documentos identificativos: D.N.I , NIF, pasaporte ou NIE no caso de persoas estranxeiras de todos os membros da unidade de convivencia computables para os efectos de capacidade económica.
    • Cartón sanitario: Fotocopia de cartón sanitario da persoa solicitante ou no seu caso da mutualidade correspondente.
    • Informe médico: Informe médico sobre estado de saúde e tratamento médico prescrito.

    Documentos relacionados

    • Modelo 002 Solicitude de servizos de maiores, dependencia e discapacidade (273 KB)
    • mod 034 Domiciliación de tributos locais (104 KB)

    Canles de presentación

    Presencial

    Que se necesita?:

    • Cubrir o impreso de solicitude específico e demais documentación que se indica na apartado Documentación necesaria.

    Como se fai?:

      Acudir ás Oficinas de rexistro municipais, onde estará dispoñible o formulario de solicitude e demais documentación para cubrir que tamén poderá descargalos desde esta páxina.

      Tamén poderán remitirse mediante as demais formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

      Para acceder a esta prestación debe:

      • Acudir sen cita previa á oficina municipal de dependencia, maiores e discapacidade para recibir asesoramento sobre a idoneidade desta prestación.
      • Presentar solicitude do servizo coa correspondente documentación
      • Entrevista domiciliaria de valoración con persoal técnico municipal e que se concertará previamente vía telefónica.

      Internet

      Que se necesita?:

      • Deberá dispoñer de certificado dixital .
      • Unha vez cuberta a solicitude telemática debe ter preparados os ficheiros que necesite para xustificar a solicitude que solicita e/ou aqueles que sexan necesarios segundo o procedemento e segundo especifícase na apartado "Documentación necesaria".
      • No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que non é recomendable asinar previamente a solicitude ou outros documentos.

      Como se fai?:

      • A través desta Sede electrónica municipal.

      En aplicación do artigo 14.2 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común, teñen a obrigación de realizar este trámite a través da Sede electrónica:

      a) As persoas xurídicas.

      b) As entidades sen personalidade xurídica (asociacións, sociedades civís, comunidades de propietarios, etc).

      c) Quen exerza unha actividade profesional para a que se requira colegiación obrigatoria, para os trámites e actuacións que realicen coas Administracións Públicas en exercicio da devandita actividade profesional. En todo caso, dentro deste colectivo entenderanse incluídos os notarios e rexistradores da propiedade e mercantís.

      d) Quen represente a un interesado que estea obrigado a relacionarse electronicamente coa Administración.

      Páxina web:

      Tramitar

      Teléfono

      Despois

      Prazo de resolución:

      Tres meses desde a presentación da solicitude.

      Sentido do silencio administrativo:

      Desestimatorio

      E despóis?:

      Recursos posibles:

      • Recurso potestativo de reposición.
      • Recurso contencioso-administrativo.
      • Calquera outro que se estime procedente.

      Novidades

      Noticias

      Que che parece esta sección?

      -101-101-101

      Síguenos en

      Tes un navegador demasiado antigo!

      Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible

      Iniciar sesión