SBC
Telemático, Presencial
Descarga e envío do formulario
Axudas, becas e subvencións
Sociedade e benestar, Educación
Si
Bolsas de comedor destinadas, con carácter xeral, ao alumnado empadroado no termo municipal da Coruña
Mediante este procedemento convócanse e adxudican axudas para o pago do servizo de comedor aos alumnos empadroados na Coruña.
Bolsas comedor convocatoria 2022
Dende o 02/03/2022 ata o 31/03/2022
Ao alumnado empadroado no termo municipal da Coruña e matriculado en centros con 2.º ciclo de educación infantil, educación primaria, secundaria obrigatoria, bacharelato e ciclos formativos de grao medio de formación profesional e formación profesional básica.
Empadroamento
Número de identificación
Matrícula en centro educativo na Coruña
Obrigas tributarias e SS
Outros
Ningún
Titular da Concellaría de Área de Igualdade, Benestar Social e Participación.
Todas as listaxes (requirimentos de corrección, listaxes provisionais e definitivas...) identificarán a solicitude do/a menor atendendo ao código de asento de rexistro da solicitude inicial.
Normativas relacionadas
*Unha vez finalizado o prazo de presentación de solicitudes fixado na convocatoria ordinaria poderá solicitarse a axuda por causas sobrevidas cando concorra algunha das causas previstas no apartado 14 da convocatoria.
DOCUMENTACIÓN OBRIGATORIA
Débese presentar en todas as solicitudes a seguinte documentación con carácter preceptivo:
A) MODELO DE SOLICITUDE ESPECÍFICA PARA A CONVOCATORIA 2022/2023 (MODELO 088) cuberto e asinado pola persoa solicitante (alumno/a) ou, no caso de menores de idade, polo seu representante legal.
B) LIBRO DE FAMILIA COMPLETO ou documento equivalente que acredite a filiación ou, no caso de existir outra relación coa persoa solicitante, a documentación xudicial ou administrativa que acredite o devandito vínculo.
C) ANEXO I autorización para a consulta de datos de carácter persoal dos/as proxenitores/as.
OUTRA DOCUMENTACIÓN QUE HAI QUE PRESENTAR ATENDENDO Á SITUACIÓN DA UNIDADE FAMILIAR
DOCUMENTACIÓN ADICIONAL PARA A VALORACIÓN
Para a valoración de criterios diferentes da situación económica da unidade familiar presentarase a documentación enumerada no apartado 11 da convocatoria.
Achegar a documentación en calquera oficina de atención en materia de rexistro
Nos demais supostos contemplados no art 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas
Deberá cubrir o formulario web de tramitación (botón "Tramitar en liña"), achegar na seguinte pantalla a documentación solicitada, e incorporar a sinatura electrónica ao final do proceso.
No proceso de presentación solicitaráselle que asine dixitalmente a documentación presentada (deberá dispoñer de Autofirma no seu equipo), polo que con carácter xeral non é necesario asinar previamente a solicitude ou outros documentos.
Unicamente no caso de que fose necesario que algún documento sexa asinado por máis dunha persoa, deberán asinalo antes de proceder á súa presentación nesta sede electrónica, utilizando, preferentemente a citada ferramenta de Autofirma, desenvolvida polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.
https://sede.coruna.gal/opensiac/action/tramitacion?method=enter&id=1482
AVISO IMPORTANTE:
Este procedemento debe utilizarse exclusivamente para presentar a solicitude inicial de bolsa comedor para o curso 2022/2023. Deberá presentar obrigatoriamente o modelo 088 e o resto da documentación descrita no apartado "Documentación necesaria".
Se está emendando ou achegando documentación para unha solicitude presentada anteriormente deberá utilizar o procedemento xenérico de Achega de documentación, coa alumna/o como persoa interesada e a persoa que presenta como representante.
Seis meses, de acordo co apartado 13.3 da convocatoria.
TRAMITACIÓN:
Desestimatorio
A concesión ou denegación da axuda realizaraa a concelleira delegada da Área de Igualdade, Benestar Social e Participación, que se publicará no taboleiro de edictos electrónico do concello.
Todas as listaxes (requirimentos de corrección, listaxes provisionais e definitivas...) identificarán a solicitude do/a menor atendendo ao código de asento de rexistro da solicitude inicial.
Na lapela de PRESENTACIÓN desta páxina, no apartado de Documentos relacionados, subiuse unha nota aclaratoria para facilitar a consulta da listaxe publicada.
As persoas interesadas que desexen formular alegacións ou achegar máis documentación de forma espontánea, despois de realizar a solicitude, poderán utilizar o procedemento de Sede electrónica Achega de documentación , mencionando na devandita solicitude cal é o expediente ou a solicitude realizada anteriormente.
RECURSOS

29 de outubro de 2025
Un novo programa, dirixido a público familiar, que se incorpora á carteleira do planetario da Casa das Ciencias

24 de setembro de 2025
Unha exposición retrospectiva con imaxes de astronomía de Alfredo Madrigal, un dos grandes astrofotógrafos galegos da súa xeración

20 de setembro de 2025
Os Prismas de Bronce entregaranse nun acto que terá lugar o próximo 15 de novembro no Concello da Coruña
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible