Uso de cookies nas páxinas web do Concello da Coruña
Nas páxinas web municipais utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso. Pode obter máis información, ou coñecer como cambiar a configuración, na nosa páxina de "Normas de uso".
Calquera Administración ten a obriga de informar a cidadanía de todas aquelas actuacións que teñan que ver coas actuacións municipais.
E non só para coñecer como se xestiona o diñeiro público, que xa ten a súa sección propia neste portal, senón tamén para coñecer outro tipo de relacións que pode manter con distintas entidades, empresas, institucións..., destinatarias moitas veces de fondos municipais co obxecto de que as súas actividades, estudos, obras... repercutan na cidade.
Para entender o que logo diseccionamos en cada sección, ofrecémosche unha breve descrición das diferenzas existentes entre as principais xestións non directas que un concello (ou calquera outra Administración) pode levar a cabo.
Diferenzas entre convenio, contrato, subvención e encomenda de xestión
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible